اخبار سیاسی

توسعه همکاری فناورانه ایران و برونئی با تمرکز بر گیاهان دارویی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و مالی دانش بنیان ریاست جمهوری، اریوان یوسوف، وزیرخارجه برونئی از خانه نوآوری و فناوری ایران(تهران)I-hit بازدید کرد.

21 خرداد 1402

معرفی برترین شهرهای گردشگری امارات برای سفر

چقدر با امارات متحده عربی و شهرهای آن آشنا هستید؟ آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از امارات فقط دبی را می شناسند و حتی به اشتباه آن را مرکز این کشور می دانند؟ اگر جوابتان مثبت است، توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید. ما در این نوشته...

9 اردیبهشت 1402

حلقه های مفقوده زنجیره عرضه سوغات در مشهد چیست؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که حلقه های مفقوده زنجیره عرضه سوغات در مشهد چیست؟

9 اسفند 1401

جانشین اپل واچ سری 8 شاید اپل واچ X نام داشته باشد

اینطور که به نظر می رسد، اپل میخواهد جانشین اپل واچ سری 8 را با نام اپل واچ سری X یا اپل واچ X راهی بازار کند و این یعنی به احتمال زیاد خبری از اپل واچ سری 9 نخواهد بود.

10 بهمن 1401

معرفی شرکت هواپیمایی و جهانگردی صفاسیرتوس(سیدونیا)

شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی صفاسیر توس با تکیه بر سال ها سابقه مدیران خود در صنعت هواپیمایی و جهانگردی و با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده در سال 1383 فعالیت خود را اغاز نمود.

22 دی 1401

بیست و نهم اسفند، جشنی ملی برای ایرانیان

به بهانه اینکه به یک کشور نفت داده شده است، نباید به هیچ کشور دیگری امتیاز داد چرا که این دور باطل تمامی نخواهد داشت -دکتر محمد مصدق.

17 دی 1401

زمان واریز یارانه آذرماه 1401 ، روش پرداخت و مبلغ یارانه

آنطور که مسئولان اعلام کرده اند با توجه به آماده نبودن زیرساخت های لازم برای پرداخت کالابرگ الکترونیک، در آذرماه نیز یارانه خانوار های مشمول به صورت نقدی پرداخت خواهد شد؛ البته به جز یک استان.

19 آذر 1401

شفافیت توزیع مرغ با توزیع به وسیله سامانه

استان کرمان پنجمین استانی است که به سامانه شفافیت توزیع مرغ پیوسته است و شفافیت روند توزیع هدف اصلی این اقدام است.

11 آذر 1401

صندوق املاک و مستغلات به مردم یاری می نماید گام به گام وارد حوزه مسکن شوند

وزیر اقتصاد گفت:صندوق املاک و مستغلات می تواند به خانوار یاری کند که مردم گام به گام وارد حوزه مسکن شوند بعلاوه این صندوق می تواند مشکل نقدینگی فعالان مالی را مرتفع کند.

21 آبان 1401

آمادگى مجلس براى حل مسائل تهران، دولت براى مسکن وام کم بهره دهد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:اگر دولت وام های کم بهره بدهد دیگر نیازی به ورود به حوزه مسکن و نیست و مردم این کار راانجام می دهند.

9 مهر 1401

تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی در مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت لازم است موضوعات استراتژیک و اساسی کشور مانند فراوری و انرژی در کتب درسی آورده گردد.

9 شهریور 1401

میراث فرهنگی ایران نمایش استقلال تمدن و فناوری است

ایلنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، میراث فرهنگی ایران نمایش استقلال تمدن و فناوری است.

7 شهریور 1401

بهبود شرایط ارتباطی 93 روستا در روستاهای شمال غرب کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید یوسف پور نظارت و آنالیز میدانی شرایط پوشش و کیفیت ارتباطات در روستاهای منطقه شمال غرب را یکی از اقدامات اجرا شده در این منطقه دانست و بیان نمود: با توجه به آنالیز های انجام شده...

27 مرداد 1401

نورنیوز: آماده شدن متن نهایی توافق در مذاکرات غیرواقعی است

نور نیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: پس از 5 روز مذاکره فشرده میان هیئت های مذاکره کننده حاضر در وین، مواضع کشورمان با طرف های مقابل به اشتراک گذاشته و در برخی موضوعات نیز پیشرفت های نسبی حاصل شده است.

18 مرداد 1401

این فیلم پای جن را به سینما باز کرد

محمدرضا مقدسیان مجری و منقد سینما می گوید: سینمای ایران در هیچ دوره تاریخی تبدیل به ژانر نشده است. چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن. در سینمای بدون ساختار و بدون ژانر فیلم ترسناک اثری است که هدر می رود.

10 مرداد 1401

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد اطلاع داد و گفت: رقمی که از سوی دولت برای بازنشستگان سایر سطوح در نظر گرفته شده است مورد انتقاد ما قرار گرفته است.

26 تیر 1401

گرامیداشت نظامی گنجوی در اسپانیا

در روز پنچ شنبه ،مراسمی در دانشکده زبان شناسی دانشگاه کمپلوتنسه مادرید اسپانیا پیرامون تاثیرات متقابل فرهنگ و ادبیات ایران و اسپانیا برگزار گردید.

8 تیر 1401

800 میلیارد برای تقویت زیرساختهای گردشگری استان اردبیل اختصاص یافت

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، 800 میلیارد برای تقویت زیرساختهای گردشگری استان اردبیل اختصاص یافت.

4 تیر 1401

جنگلهای زاگرس میراث بین نسلی و ثروت ملی است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، جنگلهای زاگرس میراث بین نسلی و ثروت ملی است.

31 خرداد 1401

در قرعه کشی خودرو از هر هزار نفر چند نفر برنده می شوند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان می گوید: به علت سیاست غلطی که در توزیع خودرو اتخاذ کردیم و از آنجایی که این سیستم باعث ایجاد رانت شد، مردم از این شرایط ناراضی هستند، کمیته خودرو در عید سال جاری 11 هزار مجوز...

31 خرداد 1401
تعداد: (191)