مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی کرده است

به گزارش وبلاگ نامه، علیرضا رضایی، نایب قهرمان المپیک 2004 آتن در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: یکی از نکات قابل توجه و مهمی که بعد از مطالعه مصوبات و مفاد چرخه انتخابی تیم ملی متوجه آن خواهیم شد، اهمیت رقابت های قهرمانی کشور است. به نظر من با اجرای این چرخه، جایگاه رقابت های قهرمانی کشور به همان جایگاه قبلی خود یعنی یکی از مهمترین رویدادهای داخلی باز می گردد.

مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی کرده است

وی ادامه داد: طبیعتاً وقتی یک کشتی گیر قهرمان کشور می شود و مجوز حضور در مسابقات آسیایی را کسب می کند این بدان معناست که مسابقات کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. به نظر من باید این موضوع را یکی از امتیازات مثبت چرخه انتخابی محسوب کرد.

رضایی با اشاره به اهمیت جام تختی نیز گفت: باید به اهمیت بالای جام تختی در چرخه انتخابی هم اشاره کرد که دارای جایگاه مشخص و قابل توجهی برای مدعیان است. مطمئناً مدعیانی که در این تورنمنت به میدان می فرایند و حساب ویژه ای روی این میدان بین المللی باز کرده اند از انگیزه زیادی برخوردارند تا خودشان را اثبات کنند.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص پیکارهای لیگ برتر هم گفت: بی تردید پیکارهای لیگ برتر به کشتی گیران کمک خواهد کرد تا در شرایط بهتری وارد کارزار چرخه انتخابی شوند. البته یکی از نکات امیدوارکننده و مثبت در چرخه انتخابی، فاصله منطقی و حساب شده مسابقات لیگ نسبت به پیکارهای قهرمان کشور است.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: شاید چرخه انتخابی در مرحله اجرا با برخی کاستی ها و مسائل هم همراه شود اما باید خوشبین بود در صدد رفع آن بر آمد. ضمن اینکه در چرخه انتخابی کنونی نگاه سرمربی به کشتی، کاملاً ملی است و می توان امیدوار بود که تمامی امور طبق عدالت و شایسته سالاری پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید