اخبار مجلس

آمادگى مجلس براى حل مسائل تهران، دولت براى مسکن وام کم بهره دهد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:اگر دولت وام های کم بهره بدهد دیگر نیازی به ورود به حوزه مسکن و نیست و مردم این کار راانجام می دهند.

9 مهر 1401

بهبود شرایط ارتباطی 93 روستا در روستاهای شمال غرب کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید یوسف پور نظارت و آنالیز میدانی شرایط پوشش و کیفیت ارتباطات در روستاهای منطقه شمال غرب را یکی از اقدامات اجرا شده در این منطقه دانست و بیان نمود: با توجه به آنالیز های انجام شده...

27 مرداد 1401

مدعیان باانگیزه ای در اوزان مختلف داریم، کشتی پوست اندازی کرده است

علیرضا رضایی، نایب قهرمان المپیک 2004 آتن در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: یکی از نکات قابل توجه و مهمی که بعد از مطالعه مصوبات و مفاد چرخه انتخابی تیم ملی متوجه آن خواهیم شد، اهمیت رقابت های قهرمانی کشور است. به نظر من با اجرای این...

30 اردیبهشت 1401

قانون ایرانی رمزارزها از راه می رسد؟

خبرنگاران : محمدمهدی شریعتمدار، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی فناوری های نوین اقتصادی ایران (فین تک) گفت: چون موضوع رمز ارز پویاست، بنابراین تجربه ای در خصوص قانون گذاری و برخورد با آن وجود ندارد. در جهان رگلاتوری با دو رویکرد صورت...

11 مرداد 1400

جهانگیری: استحکام خانواده وجه تمایز ایران و سایر کشورهاست

تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری با بیان این که موضوع زنان و خانواده از مهم ترین و حساس ترین مسایل کشور است، گفت استحکام کانون خانواده ایران را از سایر کشورها متمایز نموده است.

22 تیر 1400

جنیدی: کارگران و معلمان از بخش های مولد جامعه هستند

تهران (پانا) - از خدمات کارگران و معلمان توسط معاون حقوقی رئیس جمهور در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای معاونان و مدیران تجلیل شد.

4 خرداد 1400

اطلاعیه اتاق اصناف کرمان درباره تعطیلی گروه های شغلی

اتاق اصناف کرمان طی اطلاعیه ای اعلام نمود با توجه به اعلام شرایط قرمز در مراکز استان ها از جمله شهر کرمان و در اجرای دستورات و ابلاغ ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا، از روز پنجشنبه 19 فروردین، فعالیت مشاغل و اصناف در گروه های شغلی 2، 3 و 4 ممنوع بوده...

18 اردیبهشت 1400

حقوق زیر 4 میلیون تومان از مالیات معاف است خبرنگاران

نمایندگان مجلس، نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایا (به استثناء قضات) همچنین اعضای هیأت علمی (آموزشی و پژوهشی) شاغل و بازنشسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را معین کردند.

9 فروردین 1400

محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد ادامه دارد خبرنگاران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اعمال محدودیت در سفر به خوزستان و استان های شمالی اطلاع داد.

7 فروردین 1400

خرید لباس فرم دانش آموزی الزامی است؟

تهران (پانا) - موضوع ابطال بخشنامه مربوط به الزام خرید لباس فرم مدارس در دیوان عدالت اداری بررسی شد.

10 اسفند 1399

نتیجه انتخابات آمریکا، آنچه از انتخاب بایدن مهم تر است

خبرنگاران - گروه بین الملل: انتها مجمع برگزینندگان آمریکا یا همان کالج الکترال، حکم نهایی خود را صادر کرد تا با معرفی جو بایدن دموکرات به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده، به آشفتگی های پساانتخاباتی انتها دهد.

12 بهمن 1399

سینما ایران ثبت اضطراری می شود اما لاله زار برای بعد

می گویند لاله زار است و سالن های تئاتر و سینماهایش که امروز فقط یک خاطره اند در ذهن و یادِ تهرانی های قدیم که در هر خاطره شان یک بار نامِ لاله زار می آید.

10 بهمن 1399

خبرنگاران فضاهای ورزشی رو باز سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: اماکن و فضاهای ورزشی روباز سراسر استان از امروز/سه شنبه/ به منظور تمرینات ورزشی ورزشکاران و حضور مردم ورزش دوست با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد.

14 دی 1399

چرا مجمع سهامداران حقیقی به نفع سهامداران خرد است؟

بعد از مدت ها انتظار سهامداران حقیقی (خُرد) برای تشکیل مجمعی به منظور احقاق حقشان، در این هفته شاهد چراغ سبز مجلسی ها بودند.

6 دی 1399

وزارت کشاورزی مسئول تنظیم بازار میوه شب عید شد

تهران (پانا) - با وجود مخالفت وزارت جهاد کشاورزی، مسئولیت ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید به این وزارتخانه سپرده شد.

3 دی 1399

تصویب لایحه تشدید تحریم ها علیه لوکاشنکو و رد انتخابات بلاروس

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه مربوط به رد انتخابات 9 اوت بلاروس، تشدید تحریم ها علیه رئیس جمهوری این کشور و هدف دریافت افراد روسی که ادعا شده در سرکوب معترضان بلاروسی دست داشته اند را تصویب کرد.

29 آذر 1399

خبرنگاران ماجرای امضای صدور ضمانت نامه ها در بهشت زهرا(س)

تهران - خبرنگاران - نماینده دادستان در چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و 33 متهم دیگر گفت: نقش متهم محمدتقی روحی در تصویب ضمانت نامه ها محرز است و او زمانی برای امضای مدیر شعبه درخصوص ضمانت نامه ها به بهشت زهرا(س) می رود.

26 آذر 1399

گزارش بودجه شرکت های دولتی به مجلس ارائه شد

گزارش بودجه شرکتهای دولتی در سال 1400 امروز طی نامه ای از سوی معاون رییس جمهور به رییس مجلس ارایه شد.

15 آذر 1399

زوایای جدید تصمیم ترامپ برای اعلام شرایط اضطراری با ایران

وزیر خارجه آمریکا سال گذشته به دستیارانش دستور داده راهی برای توجیه کردن فروش اضطراری سلاح به عربستان سعودی پیدا کنند.

4 مرداد 1399

خبرنگاران سند گردشگری آذربایجان غربی تدوین می گردد

ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گفت: طبق این مصوبه، سند گردشگری استان تدوین می گردد.

12 تیر 1399
تعداد: (34)