معرفی شرکت هواپیمایی و جهانگردی صفاسیرتوس(سیدونیا)

به گزارش وبلاگ نامه، شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی صفاسیر توس با تکیه بر سال ها سابقه مدیران خود در صنعت هواپیمایی و جهانگردی و با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده در سال 1383 فعالیت خود را اغاز نمود.

معرفی شرکت هواپیمایی و جهانگردی صفاسیرتوس(سیدونیا)

مجموعه صفاسیرتوس با اخذ مجوز های لازم از سازمان هواپیمایی کشوری- سازمان میراث فرهنگی جهانگردی و صنایع دستی و سازمان حج و زیارت کشور آغاز بکار کرده و در طول این سال ها با برگزاری تورهای مختلف خارجی، انجام تورهای زیارتی و اجرای تور های داخلی صدور بلیت های هوایی رزرو هتل خدمات ویزا و در مجموع با برقراری ارتباط مناسب با دیگر فعالان این عرصه پیروز شد به اهداف از پیش معین شده خود در راستای ارائه خدمات جامع در حوزه جهانگردی و ایرانگردی و زیارتی نایل آید. گزیده ای ازخدمات این شرکت عبارتند از:

1- رزرو و صدور بلیت کلیه خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی

2- رزرو و صدور واچر هتل در سراسر جهان

3- انجام پرواز چارتر در کلیه خطوط داخلی و خارجی

4- نمایندگی فروش بلیت قطار های مسافری رجا ، سفیر، فدک

5- اخذ ویزای کلیه کشور ها

6- خدمات فرودگاهی(VIP - CIP)

7- برگزاری تور های نمایشگاهی

8- ترانسفر فرودگاهی داخل و خارج کشور

9- ارائه خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی جهانگردی

10- عضو جامعه تور گردانان ایران

مدیران و پرسنل شرکت صفاسیر توس با رعایت کلیه اصول و قوانین در حوزه جهانگردی مطابق با استاندارد های سازمان میراث فرهنگی جهانگردی و صنایع دستی هواپیمایی کشوری وسازمان حج زیارت همواره در صدد بوده تا برترین خدمات را باسهل ترین شرایط و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه کرده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار ننماید . بالا بردن کیفیت خدمات و ارائه مطلوب ان به مشتری امری نیست که بطور اتفاقی بدست آید. دیدگاه بلند مدت در تحقیق ,نظارت برکیفیت اجرا و بعلاوه پشتیبانی از جمله نگرشهای راهبردی در این صنعت است که این شرکت نهایت کوشش خود را در این مهم بکار برده است .لازم به ذکرست این شرکت تنهاآژانس برگزیده کشورمیباشدکه جهت برگزاری تورجام جهانی روسیه برای 70نفرازوبلاگ نامه وعکاسان کشور مستقیما بافدراسیون فوتبال ایران قرارداد بسته که باافتخاربه اطلاع میرساند بدون هیچ گونه مسئله ای تور فوق برگزارشد.وعلاوه براین تور نبزدرحدود40نفر ازافراد عادی جزءبرگزارکنندگان خاص جام جهانی روسیه بودیم. والبته مهمترین مطلب برای مدیران شرکت بحث تورهای ورودی به کشور دراین برهه حساس جهت سودآوری وارز آوری برای میهن عزیزمان می باشد. دراین راستا کلیه اقدامات تورهای ورودی اعم از گرفتن ویزا-رزرواسیون هتل-اخذکدناجا و.... رااین شرکت مستقیما انجام داده وتابه حال چندین گروه ازکشورهای مختلف اروپایی نظیراسپانیا-آلمان رااجراکرده است که مهمترین آنها یک گروه 42 نفره توریستی ازکشورفرانسه وسوییس بودند که درتاریخ 97/5/8 باپیروزیت برگزارشد.

امیداست این شرکت بتواند باارائه خدمات بهینه وارزشمند گامهای موثرتری باجذب جهانگرد خارجی وسایرخدمات جهانگردی برداردکه به رشد وشکوفایی این صنعت ودرنهایت میهن اسلامیمان منجرگردد. این مهم جز باهمکاری سازمانهای مربوطه والبته پشتیبانی آن مجموعه محترم حاصل نمی گردد.

شماره تماس: 05138939989

شماره پشتیبانی: 09150028087

آدرس شرکت: مشهد، صیاد شیرازی 13، ساختمان ایساتیس، طبقه اول، آژانس صفاسیر (سیدونیا)

منبع: همگردی

به "معرفی شرکت هواپیمایی و جهانگردی صفاسیرتوس(سیدونیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی و جهانگردی صفاسیرتوس(سیدونیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید