اخبار صنعت

10 فیلم مهیج شبیه انجمن برف که باید دیدن کنید

فیلم انجمن برف (Society of the Snow) مدتی قبل از سرویس نتفلیکس منتشر شد و در همین مدت کوتاه توانسته است هواداران زیادی پیدا کند و حتی نامزد جایزه اسکار برترین فیلم خارجی زبان هم گردد. فیلم داستانی واقعی را روایت می نماید که سال 1972 رخ داد، جایی که سقوط هواپیمای...

13 اسفند 1402

طرز تهیه ساندویچ عربی، خوشمزه و متفاوت

ساندویچ ازجمله غذا های محبوب دنیاست که مواد غذایی مانند گوشت یا مرغ، سبزیجات، پنیر و... بین دو لایه نان قرار می گیرد. جان مونتاگو، ارل چهارم ساندویچ این غذا را در قرن هجدهم میلادی اختراع کرد. ساندویچ به عنوان یک غذای آماده و ساده که تنوع زیادی دارد و به...

23 بهمن 1402

سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی اواخر وقت سه شنبه و شروع بارش برف و باران در نوار غربی و شمال غرب و کاهش محسوس دما در بعضی منطقه ها اطلاع داد.

20 دی 1402

بزرگسالان هم به شنیدن داستان احتیاج دارند

عین اله آزموده چهار ده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری، درباره بازنویسی و ویرایش داستان عاشقانه آزاد و اَسمَر اظهار کرد: سابقه آشنایی من و نویسنده این داستان، سید حسن مرتضوی از روزگار جوانی و روزگاری است که به زبان فارسی و مازندرانی شعر می سرود...

2 مرداد 1402

توسعه همکاری فناورانه ایران و برونئی با تمرکز بر گیاهان دارویی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و مالی دانش بنیان ریاست جمهوری، اریوان یوسوف، وزیرخارجه برونئی از خانه نوآوری و فناوری ایران(تهران)I-hit بازدید کرد.

21 خرداد 1402

معرفی برترین شهرهای گردشگری امارات برای سفر

چقدر با امارات متحده عربی و شهرهای آن آشنا هستید؟ آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از امارات فقط دبی را می شناسند و حتی به اشتباه آن را مرکز این کشور می دانند؟ اگر جوابتان مثبت است، توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید. ما در این نوشته...

9 اردیبهشت 1402

12 غذای نذری کم هزینه ماه رمضان

آیا شما هم در پی فهرست غذای نذری کم هزینه ماه رمضان هستید؟ نذری دادن در ماه رمضان میان مسلمانان بسیار رایج است و افزایش هزینه ها موجب شده تا بسیاری از خانواده ها برای تهیه انواع نذری ماه رمضان با مشکل روبرو شوند. معمولاً غذاهایی که به اندازه زیاد از گوشت...

1 فروردین 1402

حلقه های مفقوده زنجیره عرضه سوغات در مشهد چیست؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که حلقه های مفقوده زنجیره عرضه سوغات در مشهد چیست؟

9 اسفند 1401

عرضه گوشت با بسته بندی خاص ممنوع شد ، جنجال 509 هزار تومن برای گوشت لوکس بود

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت لخم با بسته بندی خاص خبر داد.

2 اسفند 1401

گامی مهم در تغییر روند فراوری خودرو

محققان نهاد پژوهشی فعال در زمینه دانش و فناوری نروژی سینتف (SINTEF) در مطالعه اخیرشان دریافتند که استفاده از آلومینیوم در قطعات سیستم تعلیق خودرو می تواند باعث صرفه جویی زیادی در زمان، انرژی و هزینه ها گردد.

3 بهمن 1401

روند کاهش دما و سرما در کشور ، فردا 6 استان برفی و بارانی می شوند ، آلودگی هوای کلانشهرها در 5 روز آینده

سازمان هواشناسی از ماندگاری هوای سرد و روند کاهش دما در اغلب منطقه ها کشور، انباشت آلاینده های جوی و بارش برف و باران در 6 استان اطلاع داد.

1 بهمن 1401

جلوگیری از اتلاف ثروت ملی در گردشگری با تصدی گری بخش خصوصی

رئیس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی گفت: مهم ترین حُسن تصدی گری بخش خصوصی در گردشگری این است که بتواند نیروی متخصص و با تجربه تربیت کند تا ثروت ملی و سرمایه گذار دچار اختلال نشود.

28 دی 1401

معرفی شرکت هواپیمایی و جهانگردی صفاسیرتوس(سیدونیا)

شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی صفاسیر توس با تکیه بر سال ها سابقه مدیران خود در صنعت هواپیمایی و جهانگردی و با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده در سال 1383 فعالیت خود را اغاز نمود.

22 دی 1401

بیست و نهم اسفند، جشنی ملی برای ایرانیان

به بهانه اینکه به یک کشور نفت داده شده است، نباید به هیچ کشور دیگری امتیاز داد چرا که این دور باطل تمامی نخواهد داشت -دکتر محمد مصدق.

17 دی 1401

برای تعمیرات در منزل به چه وسایلی احتیاج داریم

اغلب ما بیشتر وقت زندگی خود را در خانه می گذرانیم و دوست داریم در آن راحت باشیم. وقتی چیزی وجود دارد که باید در خانه نصب ، تنظیم یا تعمیر شود ، معمولاً با یک تعمیرکار تماس می گیریم. آیا می خواهید چیزی که در خانه خراب است ، نیاز به تعمیر دارد یا باید مرتب...

6 دی 1401

زمان واریز یارانه آذرماه 1401 ، روش پرداخت و مبلغ یارانه

آنطور که مسئولان اعلام کرده اند با توجه به آماده نبودن زیرساخت های لازم برای پرداخت کالابرگ الکترونیک، در آذرماه نیز یارانه خانوار های مشمول به صورت نقدی پرداخت خواهد شد؛ البته به جز یک استان.

19 آذر 1401

هشدار آلودگی هوا برای تهران، کرج و اراک

سازمان هواشناسی کشور نسبت به مخاطره سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی در سه شهر اراک، کرج و تهران از امروز پنجشنبه 17 آذر تا دوشنبه 21 آذر هشدار آلودگی سطح زرد صادر کرد.

17 آذر 1401

شفافیت توزیع مرغ با توزیع به وسیله سامانه

استان کرمان پنجمین استانی است که به سامانه شفافیت توزیع مرغ پیوسته است و شفافیت روند توزیع هدف اصلی این اقدام است.

11 آذر 1401

افزایش فروش سازمانی گوشی های تاشوی سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از دو برابر شدن فروش سازمانی گوشی های گلکسی Z Fold و Z Flip خود اطلاع داد.

9 آذر 1401

پیروزی مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال زنان

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال زنان آدینه، چهارم آذر با برگزاری پنج ملاقات در شهر های سنندج، اصفهان و تهران برگزار گردید.

4 آذر 1401
تعداد: (194)