آموزش مجازی از 16 فروردین ادامه پیدا می نماید ، هماهنگی دانشجویان با استادان

به گزارش وبلاگ نامه، معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی در اطلاعیه ای اعلام نمود که برگزاری کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی از 16 فروردین ادامه پیدا می نماید.

آموزش مجازی از 16 فروردین ادامه پیدا می نماید ، هماهنگی دانشجویان با استادان

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ نامه، معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای، مصوبات جلسه این معاونت را درخصوص برگزاری کلاس های غیرحضوری منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه کلاس های مجازی از صبح روز شنبه، 16 فروردین 99 در زمان رسمی کلاس و مطابق برنامه هفتگی دانشجویان در زمان انتخاب واحد تشکیل خواهند شد و دانشجویان باید اخبار مربوط به برگزاری کلاس ها را از استادان خود پیگیر باشند.

همچنین این اطلاعیه دانشجویان را برای حضور در همه کلاس های مجازی ملزم ساخته و اعلام نموده است دانشجویانی که برای فراگیری درس به صورت مجازی مشکل داشته باشند، در صورت تمایل می توانند درخواست حذف بعضی از دروس یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خرداد 99 به وسیله پرتال خود جهت تأیید به گروه آموزشی ارائه دهند.

در بند آخر این اطلاعیه اعلام شده که دانشجویان می توانند مسائل اداری خود را به وسیله مدیر گروه آموزشی و مسائل فنی خود را درر خصوص کلاس های مجازی به وسیله کارشناس رایانه دانشکده خود رفع نمایند.

در انتها این اطلاعیه بیان شده که بخشنامه تشکیل کلاس های مجازی و شیوه اجرای آن توسط استادان، متعاقبا اعلام خواهد شد و همه امور مربوط به برگزاری کلاس های مجازی براساس این بخشنامه انجام می گردد.

لازم به ذکر است، پیش از این دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از شرایط آموزش مجازی در این دانشگاه گلایه هایی را مطرح نموده بودند.

در لینک زیر بخوانید:

دانشگاه فردوسی در ارائه دروس مجازی ضعیف عمل کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آموزش مجازی از 16 فروردین ادامه پیدا می نماید ، هماهنگی دانشجویان با استادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مجازی از 16 فروردین ادامه پیدا می نماید ، هماهنگی دانشجویان با استادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید