عرضه گوشت با بسته بندی خاص ممنوع شد ، جنجال 509 هزار تومن برای گوشت لوکس بود

به گزارش وبلاگ نامه، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از ممنوعیت عرضه گوشت لخم با بسته بندی خاص خبر داد.

عرضه گوشت با بسته بندی خاص ممنوع شد ، جنجال 509 هزار تومن برای گوشت لوکس بود

به گزارش وبلاگ نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی گفت: براساس میانگین، قیمت لاشه گوشت گوسفندی بین 280 تا 295 هزار تومان برآورد می شود.

وی گفت: انجمن بسته بندی گوشت هر هفته براساس استمرار تولید خود، قیمت ها را طبق دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و طبق بسته بندی های مختلف ران، سردست، خورشتی به بازار عرضه می کند.

امرالهی تاکید کرد: بسته 509 هزار تومانی گوشت که خیلی جنجال کرد، بدون چربی و استخوان بود و براساس لاشه 295 هزار تومان قیمت خورده بود.

وی اضافه نمود: سهم این گوشت از 400 تن مصرف تهران تنها 97 کیلوگرم بود که از انجمن بسته بندی خواسته ایم تا اطلاع ثانوی گوشت لوکس و لخم به بازار عرضه نکنند و تنها گوشت براساس عرف بازار عرضه شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در سرانجام شرح داد: عناصری که از گرانفروشی گوشت نفع می برند به این موضوع ورود کردند و جو رسانه ای کشور را ملتهب ساختند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عرضه گوشت با بسته بندی خاص ممنوع شد ، جنجال 509 هزار تومن برای گوشت لوکس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشت با بسته بندی خاص ممنوع شد ، جنجال 509 هزار تومن برای گوشت لوکس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید