1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد حضور دارند

به گزارش وبلاگ نامه، رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان یزد از حضور 1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد خبر داد و گفت: توجه به ورزشکاران ناشنوا کم است به گونه ای که آقای گل فوتبال ناشنوایان آسیا تا چندی پیش در یک ورزشگاه نگهبان بود.

1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد حضور دارند

به گزارش وبلاگ نامه از یزد، علی اکبر حدادی در نشست خبری با وبلاگ نامه یزد با اشاره به اینکه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد برگزار می شود، گفت: برنامه ریزی اولیه برای برگزاری این نشست خبری با هدفگذاری حضور 600 ورزشکار صورت گرفته بود.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته استقبال بسیار خوبی از این المپیاد صورت گرفت و تا به امروز در این دوره از مسابقات، حدود 1200 نفر از ورزشکاران ناشنوای کشور حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان یزد گفت: دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در 10 رشته ورزشی شامل فوتسال ویژه آقایان و دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، تیراندازی، کاراته، تکواندو و کشتی ویژه آقایان و خانم ها برگزار می شود.

حدادی گفت: 284 نفر از ورزشکاران خانم و 864 نفر آقایان در این دوره به عنوان ورزشکار حضور دارند و 100 داور هم از فدراسیون های مختلف ورزشی و انجمن های ورزشی فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی شرح داد: 16 شهریور ساعت 4 بعد از ظهر افتتاحیه در سالن شاهدیه با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می شود و از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان یزد با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تامین خوابگاه ورزشکاران به دلیل افزایش تقریبا 2 برابری تعداد آنها به وجود آمده، گفت: در زمینه های فنی همکاری خوبی از سوی هیئت های ورزشی در استان یزد صورت گرفت و مباحث فنی به صورت کامل به این هیئت ها واگذار شده است.

حدادی تعداد ورزشکاران ناشنوای استان یزد را بیش از 200 نفر دانست و ادامه داد: این تعداد ورزشکار در حال فعالیت به صورت حرفه ای هستند و تحت پوشش بیمه ورزشی هستند.

وی به کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران ناشنوای استان یزد در مسابقات بین المللی خبر داد و گفت: آقای گل مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا مصطفی حیدری از یزد است که تا چندی پیش به عنوان نگهبان درب ورودی ورزشگاه شهید نصیری یزد فعالیت می کرد.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان یزد از حضور 68 ورزشکار یزدی در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور خبر داد و گفت: انشاالله این المپیاد زمینه توسعه ورزش های ناشنوایان در یزد و توجه بیشتر به این افراد را فراهم کند.

منبع: تسنیم

به "1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید