پاک سازی آثار سیل روز گذشته در محوطه های عملیاتی و اداری بندر کنگان

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران/بوشهر رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: آثار به جامانده از سیل روز گذشته در محوطه های عملیاتی و اداری این بندر ظرف کمتر از 10 ساعت پاک سازی شد.

پاک سازی آثار سیل روز گذشته در محوطه های عملیاتی و اداری بندر کنگان

سید علی اکبر هاشمی در تشریح جزییات پاک سازی محدوده عملیاتی بندر کنگان اظهار کرد: همان گونه که هواشناسی نیز از قبل پیش بینی نموده بود حدود ساعت 12 ظهر (سوم فروردین) باران شدیدی در جنوب استان شروع به بارش کرد.

وی اعلام کرد: شدت بارندگی به حدی بود که در طی 30 دقیقه 120 میلیمتر بارش داشتیم که به دلیل شدت زیاد و جاری شدن آب در سطح معابر ناگهان حجم زیادی از گل و لای وارد شهر شد و در نهایت با توجه به قرار دریافت 2 رودخانه فصلی در اطراف محوطه بندری و مسدود شدن آن آب سرریز به محوطه اداری و عملیاتی بندر کنگان شد.

به گزارش وبلاگ نامه، رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان کنگان ادامه داد: از همان ساعت های اولیه تمامی کارکنان جهت آنالیز اولیه وارد محوطه شدند که حدود ساعت 13 پاک سازی ساختمان، محوطه، درب خروج و انبار اداره بندر کنگان شروع شد.

هاشمی یادآور شد: به دلیل چند منظوره بودن اسکله کنگان تمامی مالکان شناورها که با خودرو وارد بندر شده بودند به بیرون از محوطه راهنمایی تا فضای مناسب برای پاک سازی محوطه از گل نیروهای آتش نشانی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، این مسئول ادامه داد: بنا بر ادعای منابع محلی این حجم از بارش ها در طول 30 گذشته بی سابقه بوده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان یادآور شد: هم اکنون فرایند عادی فعالیت ها در بندر کنگان از سر گرفته شده و مانعی فراروی آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پاک سازی آثار سیل روز گذشته در محوطه های عملیاتی و اداری بندر کنگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک سازی آثار سیل روز گذشته در محوطه های عملیاتی و اداری بندر کنگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید