نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش وبلاگ نامه و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ماگومدرسول ادریس اف، آزادکار روس که مدال نقره وزن 61 کیلوگرم رقابت های جهانی 2019 قزاقستان را در کارنامه خود دارد، چندی پیش به دلیل تصادف رانندگی از ناحیه دست مصدوم شد و دست خود را گچ گرفت، اما در ادامه مجبور شد ساعد دست خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.

نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا زیر تیغ جراحی رفت

ادریس اف در خصوص شرایط دست مصدومش به یک سایت روس گفت: با نظر پزشک متخصص برای بهبود زخم دستم 2 هفته صبر کردم و سپس جراحی انجام شد. استخوان دست مرا با یک صفحه فلزی ثابت نموده اند که باید طی عملی آن را خارج کنم و پس از آن سه تا چهار هفته زمان ضروری است تا بتوانم کارهای سبک را با دستم انجام دهم و دوماه بعد از آن نیز می توانم تمریناتم را آغاز کنم.

وی در خصوص اینکه در حال حاضر به دلیل شرایط قرنطینه زمان کافی برای بهبودی دست خود دارد گفت: اگر در این شرایط قرار نداشتیم رقابت های قهرمانی کشور روسیه را از دست می دادم و می بایست آن را از تلویزیون تماشا کنم.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا در خصوص شرایطش با توجه به شیوع ویروس کرونا توضیح داد: سعی می کنم تا شرایط خاصی پیش نیامده آپارتمانم را ترک نکنم و فقط صبح های زود در نزدیکی خانه پیاده روی کوتاهی انجام می دهم.

ادریس اف در انتها گفت: هم در شبکه های اجتماعی و هم در تلویزیون دائماً با خبرهایی روبرو می شوم که از بیماران جدیدی در جمهوری ما خبر می دهند، ابتدا باورمان نمی شد که این ویروس جدی باشد ولی در حال حاضر فهمیدیم شوخی با این ویروس غیر ممکن است، بنابراین من سعی می کنم نکات ایمنی را رعایت کنم و به همه توصیه می کنم در خانه بمانند و مراقب خود و عزیزانشان باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا زیر تیغ جراحی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا زیر تیغ جراحی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید