فعلاً به اردکان نیایید

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران/یزد شهرستان دیدنی اردکان در استان یزد با وجود شهره بودن به مهمان نوازی مردمانش، این روزها با توجه به شرایط حساس کشور به دنبال فراگیر شدن بیماری کرونا، پذیرای مهمانان نوروزی نیست.

فعلاً به اردکان نیایید

تمام برنامه ریزی ها انجام، جلسه ها تشکیل و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی معین شده بود، کمیته ها فعالیت های خود را آغاز کرده و قرار بود طبق قرار هر ساله برای برگزاری جشنی باشکوه آماده شویم و به رسم مهمان نوازی ، برای مسافران نوروزی شهرمان، فرش قرمز پهن کنیم.

قرار بود به استقبالتان بیاییم و خاک پای شما را توتیای چشم کنیم، قرار بود زیر بازار چارسوق از گذشتگانمان برایتان بگوییم و دستبافته های رنگی شهرمان را به عنوان هدیه و سوغات برایتان بیاوریم اما ناگهان قضا و قدر چیز دیگری را رقم زد و ما را مجبور به تغییر و لغو برنامه هایمان کرد، برنامه هایی که ساعت ها برای آن وقت گذاشته بودیم.

اباذر غفوری شهردار اردکان در گفت وگو با وبلاگ نامه با تاکید بر این که در حال حاضر تمام امکانات و ظرفیت های مجموعه مدیریت شهری در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در شهر اردکان استفاده می شود، اظهار کرد: تمام برنامه ها و تجمعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برپایی ایستگاه های راهنمایی مسافرین نوروزی 1399 شهرداری اردکان لغو شده است.

وی همچنین یادآور شد: سلامت شهروندان اردکان را در قبال هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد.

شهردار گفت: اردکان از دیرباز به مهمان نواز بودنش شهره است اما اکنون که صحبت از سلامتی مردمان خوب دیارمان و خبر از آمارهای نگران کننده ناشی از این بیماری است، روابط عمومی شهرداری نیز تابلوی خیرمقدم ورودی شهر را به شعر آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟! مزین کرده تا میهمانان را از سفر به این شهر منع کند.

غفوری در سرانجام از هموطنان خواست تا در خانه هایشان بمانند و افتخار میزبانی اردکانیها را به پس از بحران کرونا موکول کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فعلاً به اردکان نیایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً به اردکان نیایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید