اکران آنلاین برای سینمای خصوصی ایده آل است، اگر بتوانم دیگر فیلم هایم را هم وارد این طرح می کنم

به گزارش وبلاگ نامه، تهیه کننده دو فیلم حاضر در سامانه اکران آنلاین گفت: من با چنین ایده ای برای نمایش فیلم های سینمایی موافقم و حتی اگر بتوانم دیگر آثارم را نیز روانه این نوع از اکران می کنم.

اکران آنلاین برای سینمای خصوصی ایده آل است، اگر بتوانم دیگر فیلم هایم را هم وارد این طرح می کنم

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ نامه، همزمان با ادامه تعطیلی سینماها در پی حساسیت های ناشی از شیوع کرونا، همچنان استقبال از طرح هایی مثل سینمای آنلاین را شاهد هستیم.

طرحی که با اعلام رسمی خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا جدیتی دوچندان به خود گرفت و بعدتر فیلم های دیگری وارد این فضای نمایش شدند و قرار است آثار سینمایی دیگری هم در این طرح به اکران درآیند.

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده سینما که اخیرا پروژه مشترک مهمانخانه ماه نو را به شکل اینترنتی عرضه کرده است از چهارشنبه این هفته نیز دیگر فیلم خود با عنوان کشتارگاه را در سینمای آنلاین توزیع می کند.

وی درباره این نوع نمایش و عرضه این دو فیلم به خبرگزاری وبلاگ نامه گفت: من موافق اکران آنلاین هستم و حتی اگر با توزیع همزمان دو فیلمم یعنی مهمانخانه ماه نو و کشتارگاه به اصطلاح ریسک کرده باشم، باز هم عیبی ندارد.

وی اضافه نمود: فیلم جدیدم را از فردا، هفتم خرداد وارد سینمای آنلاین می کنم و حتی اگر بتوانم بقیه را هم به سامانه های پخش اینترنتی می فرستم.

این تهیه کننده در واکنش به ادعای برخی که چنین اکرانی را مناسب فیلم های دولتی می دانند، اذعان کرد: من معتقدم این طرح می تواند محلی برای اکران و سوددهی همه جور فیلمی باشد و برای بخش خصوصی هم مناسب است.

نوروزبیگی همچنین گفت: خدا را شکر می کنم که اتفاقا این دو اثرم در سینمای بخش خصوصی تولید شده و در اختیار علاقه مندان به فیلم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی از 31 اردیبهشت نمایش خود را در سامانه های VOD شروع کرده است. این فیلم خانوادگی و اجتماعی در سال 1397 ساخته شده و محصول کشور ایران و ژاپن محسوب می شود. مهناز افشار، ماساتوشی ناگاسه، آیاکو کوبایاشی، لاله مرزبان، نسیم ادبی، مریم بوبانی و علی خشنود بازیگران آن هستند.

کشتارگاه نیز ساخته عباس امینی است که در جشنواره فجر 98 رونمایی شده بود و بازیگرانی همچون مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، باران کوثری، حسن پورشیرازی و حامد علیپور در آن ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اکران آنلاین برای سینمای خصوصی ایده آل است، اگر بتوانم دیگر فیلم هایم را هم وارد این طرح می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آنلاین برای سینمای خصوصی ایده آل است، اگر بتوانم دیگر فیلم هایم را هم وارد این طرح می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید