اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد

به گزارش وبلاگ نامه به نقل از دیلی میل، هنگامیکه دندان درد شروع می گردد، بیمار نیازمند درمان سریع آن است. اما باید منتظر بماند تا دندانپزشک وقت ویزیتی برای او معین کند.

اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد

به همین دلیل آمار سازمانسلامت همگانی انگلیس(NHS) نشان می دهد، سال گذشته از هر چهار نفری که سعی داشتند وقت جراحی دندانپزشکی رزور نمایند، یک نفر پیروز به انجام این کار نشده است.

از سوی دیگر بیماران در مدت زمان انتظار برای ملاقات با دکتر با درد زیادی روبرو هستند و بعضی از آنها حتی با زیاده روی در مصرف استامینوفن ، اوردوز می نمایند. طبق آمار یک سوم پرونده های اوردوز تصادفی در اورژانس ها مربوط به درد دندان است.

به همین دلیل 2 دندانپزشک به نام های دیپاک اولاک و کیان دینسا نخستین اپلیکیشن تماس ویدیویی دندانپزشکی را در انگلیس را ارائه نموده اند. این اپلیکیشن با استفاده از وب کم، خدمات مشاوره با دندانپزشک را برای بیماران فراهم می نماید. حتی پزشکان می توانند با یاری این اپلیکیشن آنتی بیوتیک را برای بیمار تجویز نمایند.

این اپلیکیشن رایگان است و به ازای هر مشاوره از مشتریان 25 پوند دریافت می نماید. حتی می توان با یاری این اپلیکیشن برای روز بعد وقت ویزیت از پزشک گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید