با برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ نامه، مدل لوستر، هدف از به کارگیری لوستر، شدت نور، رنگ نور، کیفیت قطعات، دکوراسیون خانه از جمله مواردی است که افراد برای خرید لوستر به آن توجه می کنند. در کنار این ها یکی از مهمترین نکاتی که به آن توجه می شود، انواع برندهای لوستر است. برخی ترجیح می دهند، لوستر خود را از برندهای معروف لوستر تهیه کنند و برای برخی هم ایرانی بودن یا خارجی بودن برندهای لوستر مهم است.

با برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی آشنا شوید!

برای مثال تعدادی از خریدان ترجیح می دهند تنها از بین فزونین برندهای لوستر خارجی خرید خود را انجام دهند، اما برای برخی ایرانی و خارجی بودن مهم نیست. برخی در بررسی برندهای لوستر دقت بالایی به خرج می دهند و برخی ترجیح می دهند از بین برندهای معروف لوستر خرید خود را انجام دهند. در ادامه سعی می کنیم به بررسی انواع برندهای لوستر بپردازیم و برندهای معروف لوستر که بیش از بقیه شناخته شده هستند یا فزونین برندهای لوستر خارجی و فزونین برندهای لوستر ایرانی و دلایل فزونی آن ها را نیز برایتان بگوییم.

برندهای لوستر ایرانی

  • لوستر چشمه نور
  • لوستر مهدی (انصاری)
  • ایران لوستر
  • لوستر نورسازان
  • پرشیا لوستر
  • لوستر نگین
  • لوستر دارکار
  • لوستر شهیدی
  • لوستر باقری
  • لوستر هامان
  • ماهان لوستر
  • لوستر روژانو

لوستر چشمه نور

یکی از برندهای لوستر ایرانی چشمه نور است که حتی برای کسانی که با جهانی لوستر آشنایی ندارند، نیز آشناست. چشمه نور یکی از فزونین برندهای معروف لوستر ایرانی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1373 آغاز نموده است که در شعارهای این برند رضایت مشتریان، آسانی و راحتی دسترسی به محصول و بهینه سازی مصرف و افزایش توان رقابتی تاکید فراوان شده است.

از جمله دلایلی که چشمه نور را به یکی از فزونین برندهای لوستر ایرانی تبدیل نموده است ساده سازی فرایند خرید محصول است که بدین منظور، از گروهی از کارشناسان برای راهنمای مشتری بهره می گیرد. این برند معروف لوستر، امکان انتخاب مناسب با توجه به بودجه، دکوراسیون و سلیقه مخاطب فراهم می کند و همچنین پیروز به کسب امتیاز کیفیت CE اروپا در ارائه محصولات باکیفیت نیز شده است.

چشمه نور به تولید مدل های مختلفی از لوستر مانند؛ لوستر سلطنتی، انواع لوستر مدرن و لوسترهای کریستال گرفته تا آویز سقفی و چراغ های تزئینی می پردازد.

لوستر مهدی (انصاری)

لوستر مهدی از دیگر برندهای معروف لوستر ایران است که قدمت بسیار بالایی دارد. این برند یکی از قدیمی ترین برندهای معروف لوستر است که از دهه 60 فعالیت خود را آغاز نموده است. محمد جواد و جعفر انصاری، موسسین برند لوستر مهدی هستند.

از ویژگی های این برند که آن را به یکی از معروف ترین و فزونین برندهای لوستر ایرانی تبدیل نموده است، می توان به دست ساز بودن محصولات آن اشاره کرد. لوسترهای کلاسیک مهدی به روش ریخته گری که بیش از 2500سال در ایران قدمت دارند، ایجاد می شوند و بر روی کلیه محصولات آن قلم زنی می شود.

استفاده از موادی با کیفیت بین المللی، استفاده از آلیاژ برنج در محصولات کلاسیک و پوشش آن ها با عیار 9 سوئیس، از دیگر ویژگی های این برند معروف لوستر است. تولید بیش از 70 درصد محصولات از طریق دستان هنرمندان ایرانی بر ارزش و قیمت آن اضافه می کند. تولید محصول سفارشی نیز از دیگر ویژگی های این برند لوستر است.

ایران لوستر

ایران لوستر نیز یکی دیگر از برندهای معروف لوستر در ایران است که به رقم قدمت کمتر آن در مقایسه با دیگر برندهای معروف لوستر، به خوبی در بین مردم جا افتاده است. فعالیت برند ایران لوستر از دهه 80 در زمینه تولید لوستر کلاسیک آغاز شد و در ادامه، تولید لوستر مدرن را نیز در برنامه های خود قرار داد. ایران لوستر علاوه بر تولید لوستر ایرانی، به واردات برندهای لوستر وارداتی نیز اقدام نموده و بیش از 4 هزار مدل محصول متنوع دارد.

از ویژگی های برند ایران لوستر که آن را در بین برندهای معروف لوستر ایرانی قرار داده، تنوع بسیار گسترده تولید و فروش لوستر در انواع مدل ها و همچنین همراهی کارشناسان در انتخاب لوستر با توجه به سطح بودجه و دکوراسیون مورد نظر برای مشتریان است. از ویژگی های ایران لوستر که آن را در گروه فزونین برندهای لوستر ایرانی قرار داده، تنوع قیمت های محصولات است؛ چرا که با حداقل هزینه نیز امکان خرید از این برند وجود دارد، هرچند قمیت های چند میلیونی نیز دور از انتظار نیست.

لوستر نورسازان

نورسازان هم از برندهای معروف لوستر در ایران است که با هدف پوشش انواعی از سلیقه ها، اقدام به تولید انواع مختلفی از لوستر می کند. در لوسترهای نورسازان که یکی از ویژگی های آن برای ورود به برندهای معروف لوستر است، استفاده از جوشکاری نقره در در محل اتصال قسمت های فلزی که از نوع برنج و آلیاژ آهن هستند را می توان ذکر کرد. داخل بدن این لوسترها روکش گالوانیزه دارد تا از زنگ زدگی لوستر جلوگیری شود.

همچنین سیم کشی داخلی لوسترهای نورسازان، پلاستیکی است تا از اتصالی برق جلوگیری شود. از مهم ترین دلایلی که این لوستر را در گروه فزونین برند لوستر ایرانی قرار می دهد، دریافت گواهینامه های استاندارد مختلف از شرکت های بین المللی آمریکایی، انگلیسی و ایتالیایی را می توان ذکر کرد.

پرشیا لوستر

پرشیا لوستر یکی دیگر از برندهای لوستر ایران است که در دو نوع مدرن و کلاسیک اقدام به تولید انواع لوستر می کند. سابقه تولیدات این برند به بیش از نیم قرن می رسد. پرشیا لوستر هم لوستر مدرن تولید می کند و هم کلاسیک. تلاش این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت و ارائه ضمانت مناسب به مشتری، از جمله نقاط قوت آن ذکر شده است.

لوستر نگین

مجتمع صنایع لوستر نگین از برندهای لوستر در ایران است که در دهه 70 و در ابتدا با هدف تولید هالوژن های سقفی و قاب های مهتابی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ادامه پا به عرصه تولید لوستر گذاشت.

لوستر نگین که از برندهای معروف لوستر ایرانی است، در طیف گسترده ای از مدل ها اقدام به تولید بیش از صدها نمونه لوستر نموده است و محصولات خود را با ضمانت نامه 5 ساله به مشتری عرضه می کند. لوستر نگین از برندهای معروف لوستر ایرانی در زمینه تولیدات چوب استیل است و صادرات را رویکرد مدیریتی خود قرار داده است.

برای دیدن آگهی های لوستر کلیک کنید

لوستر داراکار

داراکار از برندهای معروف لوستر ایرانی در زمینه تولیدات چوبی است. مدیرعامل تولیدی صنایع داراکار فعالیت خود را در زمینه تولیدات لوسترهای چوبی از دهه 50 شروه نموده است و ویژگی های این مدل از لوسترهای چوبی را در تنوع آن می داند؛

لوستر داراکار بیش از 250 مدل لوستر، آباژور، کنار سالنی، چراغ های وبلاگ نامهی و سقفی، ساعت وبلاگ نامهی و چراغ مطالعه تولید نموده است که آن را به یکی از متنوع ترین برندهای لوستر در سبک چوبی در کشور ایران و خاورمیانه تبدیل نموده است. تولیدات این برند از چوب ساخته شده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است. لوستر داراکار بزرگترین و فزونین برند لوستر ایرانی در زمینه تولیدات لوستر چوبی در کشور است.

لوستر شهیدی

لوستر شهیدی از دیگر برندهای معروف لوستر است که به دلیل تمرکز بر تولید لوسترهای شاخه ای مخاطبان خاص خود را دارد.

لوستر باقری

لوستر باقری از دیگر برندهای معروف لوستر در کشور است که تمرکز آن بر تولید لوسترهای برنزی است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات لوستر برنزی در کشور معرفی شده است. تامین قطعات برنزی بسیاری از لوسترهای برنزی از این برند تامین می شود.

لوستر هامان

لوستر هامان اگرچه از قدمت چندان بالایی برخوردار نیست و سابقه فعالیت آن به 15 سال می رسد، اما آن قدر جای خود را در بین تولیدکنندگان لوستر باز نموده است که از برندهای معروف لوستر در کشور حساب می شود. تمرکز این برند بر تولید محصولات چوبی است، اما محصولات این برند ضمانت پس از فروش ندارند و تنها امکان تعویض به مدت 7 روز از زمان خرید برای مشتری امکان پذیر است. این برند از نظر قیمت در گروه لوسترهای چوبی با قیمت میانه است و از این نظر در گروه برندهای معروف لوستر قرار می گیرد.

ماهان لوستر

این برند فزونی خود را در زمینه بکارگیری مهندسین مطرح و استفاده از مدرنترین ماشین آلات پیشرفته اروپا می داند. ماهان لوستر از برندهای لوستر ایرانی است که در طراحی محصولات آن از پیشرفته ترین دانش و فناوری روز جهان استفاده شده است.

لوستر روژانو

روژانو یکی از برندهای لوستر در ایران است. این برند انواع مختلفی از لوسترهای مدرن و چراغ های سقفی را تولید نموده است. لوسترهای روژانو به دلیل طراحی ساده و مینیمال مورد توجه مخاطبین قرار دارند و نام آن ها را در میان برندهای معروف لوستر آورده است. از دیگر ویژگی های این برندهای لوستر که پای آن را به جمع فزونین برندهای لوستر ایرانی باز نموده، شخصی سازی مدل موردنظر مخاطب و تولید کاملا سفارشی لوستر است.

برندهای لوستر خارجی

اما جهانی لوستر در جهان نیز قدمتی دیرینه دارد و تاریخچه استفاده از لوستر بسیار طولانی است. لوسترها از قرن 15 میلادی به عنوان ابزاری دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفتند. نخستین کشورهای مصرف کننده لوستر ایتالیا، فرانسه، انگلیس و هلند بودند که برندهای معروف لوستر خارجی نیز از طریق این کشورها ساخته می شود. در ادامه تعدادی از برندهای لوستر خارجی را با همدیگر بررسی می کنیم.

  • باکارات Baccarat
  • تام دیکسون Tom Dixon
  • کوکت KOKET
  • پینچ PINCH
  • بوکی Bocci
  • نمو Nemo

باکارات Baccarat

شرکت فرانسوی باکارات از سال 1764 میلادی فعالیت نموده است و در تمام این سال ها تولیدکننده درجه یک کریستال لوکس است. این شرکت به تولید انواعی از ظروف، جواهرات و لوستر مشغول است و لوسترهای Baccarat از گران ترین و پرطرفدارترین برندهای لوستر در جهان هستند.

تام دیکسون Tom Dixon

تام دیکسون یکی دیگر از برندهای معروف لوستر خارجی است که طیف وسیعی از لوسترها و وسایل روشنایی را با خلاقیت خاصی تولید می کند.

کوکت KOKET

کوکت نیز از جمله برندهای لوستر شناخته شده در جهان است که به دلیل طراحی جسورانه و زیبایی منحصربه فرد خود معروفیت جهانی دارد. اگر در پی نورپردازی خاص و لوسترهای پرزرق و برق هستید، یکی از فزونین مارک های روشنایی لوکس در جهان کوکت است!

پینچ PINCH

برند لوستر پینچ یک برند انگلیسی است که به دلیل تولیدات دست ساز و طرح های خاص و ویژه خود مورد توجه جهانی قرار گرفته است. این برند معروف لوستر قدمت چندان طولانی در جهانی لوسترها خارجی ندارد و در سال 2004 فعالیت خود را آغاز نموده است اما به دلیل طراحی خاص خود به معروفیت رسیده است و در بین برندهای معروف لوستر قرار گرفته است.

بوکی Bocci

بوکی از برندهای معروف لوستر مدرن در جهان است که به رغم سابقه اندکی که در تولید دارد، اما در بین علاقه مندان به سبک مدرن شناخته شده است. در ابتدای کار این برند 14 مدل شاخه لوستر در سال 2005 تولید شد که به مرور طیف گسترده ای را تولید کرد. بوکی لوستر محبوب خانه های مدرن است.

نمو Nemo

نمو یکی دیگر از برندهای معروف لوستر ایتالیایی است که در اوایل دهه 90 میلادی تاسیس شد. محصولات این برند از نوع مدرن است و در عین سادگی و الهام از سنت ها بسیار مجلل به نظر می رسد.

Euro Lampart ، masiero از دیگر برندهای معروف لوستر خارجی هستند که خلاقیت در طراحی و استفاده از تکنولوژی روز جهان، از جمله ویژگی های شاخص در ساخت و تولید آن ها است . به علاوه برندهای لوستری همچون لوستر استار، لوستر تینا، لوستر اسپرلوکس و رمضانی برندهای معروف لوستر در زمینه واردات انواع لوستر به کشور هستند . لوستر پارس نوران، زئوس، ونوس و لوستر منجی نیز از دیگر برندهای معروف لوستر در ایران هستند .

منبع: بلاگ دیوار

به "با برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید