10 مودم TD، LTE جذابی که می توانید هم اکنون در بازار ایران بخرید

به گزارش وبلاگ نامه، بازار مودم های TD-LTE در ایران با گذشته بسیار فرق نموده است. تا همین دو سال پیش، برترین مودم تی دی ال تی که می توانستید بخرید؛ مودم ایرانسل TF-i60 یا هواوی B612 بود و جز آن دو سه مدل مودم تی دی ال تی دیگر از ایرانسل مانند GP2101 یا TK2510 یافت می شد.

10 مودم TD، LTE جذابی که می توانید هم اکنون در بازار ایران بخرید

اما این روزها دست شما برای خرید مودم تی دی ال تی کاملا باز است و می توانید به معنای واقعی کلمه دست به انتخاب بزنید. از انواع مودم های 5G که از باندهای رادیویی TDLTE ایران نیز پشتیبانی می نمایند یا مودم های رومیزی 4G LTE پرچم داری که برای هر دو فرکانس FDD و TDD ساخته شدند و اکنون در بازار یافت می شوند.

قیمت این مودم ها هم بسیار فرق دارد. از مودم TF-i60 S1 تازه وارد ایرانسل که قیمتی حدود 2 میلیون تومان دارد تا مودم هواوی HWS32MWA با قیمت حدود 4 میلیون تومان بگیرد تا مودمی مانند هواوی H112 که نزدیک به 30 میلیون تومان است.

ما در سایت شبکه چی، سعی کردیم به مرور زمان، نوترین مودم هایی که از TD-LTE در ایران پشتیبانی می نمایند را معرفی و آنالیز کنیم. تقریبا هر مودمی که وارد این بازار شده و دارای ویژگی پشتیبانی از سیم کارت های تی دی ال تی ایرانسل و مبین نت و اپراتورهای مجازی TD-LTE بوده است را مورد نقد و آنالیز قرار دادیم.

حاصل کار، معرفی نزدیک به 10 مودم TD-LTE شده است که شاید پیدا کردن همه آن ها در سایت شبکه چی برایتان سخت باشد ولی ما در این مطلب و به صورت یک پرونده ویژه7 همه آن ها را جمع آوری کردیم تا بهتر بتوانید مودم مناسب خودتان را انتخاب کنید:

آنالیز مودم 5G هواوی H112: زندگی خود را به آتش بکشید و بخریدش که آخر مودم است

بیش از یک سال از عرضه مودم هواوی H112 به بازار می گذرد. این مودم 5G که جزو اولین مودم های مجهز به پردازنده Balong 5000 هواوی برای اتصال به شبکه های 5G است؛ به وسیله اپراتورهای مختلفی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

با مودم H112 می توانید به شبکه های 4G LTE و 5G و حتی TD-LTE متصل شوید. یک مودم روتر رومیزی با وای فای دو بانده و درگاه های ارتباطی یک گیگابیتی که برای بسیاری از مصارف خانگی و حتی اداری کوچک یک گزینه ایده آل محسوب می گردد.

آنالیز مودم 5G همراه هواوی E6878: تو مرا شیفته و مجنون کردی!

مودم E6878 چند مزیت بسیار بزرگ و هیجان انگیز مانند شارژ سریع 40 واتی، شارژ معکوس 15 واتی برای شارژ گوشی موبایل و دیگر وسایل همراه، باتری 8000 میلی آمپرساعتی در مدل E6878-370 و پشتیبانی از هر گونه شبکه موبایلی که سراغ دارید اعم از 4G و 5G تا TD-LTE است.

آنالیز تخصصی مودم هواوی B818: زیبا، قوی، سریع، کاملا به روز و با امکانات کامل

مودم هواوی B818، در کلاس LTE Cat 19، آخرین نسل از سری مودم های 4g شرکت هواوی است که اواخر سال 2018 معرفی و در مارس 2019 عرضه دنیای شد و با وجود روی کار آمدن نسل پنجم شبکه تلفن همراه و فراوری مودم های 5g (مثل HUAWEI 5G CPE Pro و HUAWEI 5G CPE Pro 2)، همچنان در خط فراوری شرکت هواوی وجود دارد.

معرفی مودم رومیزی TD-LTE دو بانده LTE Cat 12

این مودم که دارای مدل TSF-TD152ACN است و با عبارت LTE Cat 6 /12 Single-Mode Indoor CPE در سایت شرکت Gemtek آمده؛ یک مودم صرفا مناسب برای اینترنت TD-LTE روی باندهای 42 و 43 است و اصلا برای FDD در ایران جواب نمی دهد.

وای فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز دارد و آن هم با سرعت AC1200؛ یعنی روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز سرعت 300 مگابیت و روی فرکانس 5 گیگاهرتز سرعت 867 مگابیت است. هر دو باند رادیویی با هم کار می نمایند و شما می توانید بعضی دستگاه ها را به فرکانس 2.4 گیگاهرتز و بعضی دستگاه ها را به فرکانس 5 گیگاهرتز وصل کنید.

نگاهی به مودم 4G/TDLTE بیرونی هواوی B2368 در رده LTE Cat 12

دوستان زیادی تقاضا داشتند یک مودم بیرونی و فضای باز قوی برای اینترنت 4G LTE و TD-LTE معرفی کنیم تا بتوانند در خانه یا محل کار خود نصب نمایند؛ چون جایی که زندگی می نمایند آنتن دهی خوبی ندارد و در داخل ساختمان هیچ سیگنالی دریافت نمی گردد.

شرکت هواوی چندین مودم فضای باز قوی دارد. دو مدل B2368 و B2388 این شرکت معروف تر هستند؛ به ویژه مودم B2368 که واقعا مشخصات بسیار رده بالا و خفنی دارد و یک غول در میان مودم های بیرونی محسوب می گردد.

آنالیز مودم 4.5G/TDLTE هواوی L01s یا HWS32MWA

بعضی از کاربران تقاضا کردند درباره مودم TDLTE نو هواوی Speed Wi-Fi HOME L01s یا HWS32 صحبت کنیم.

این مودم چند نام دارد. در کشورهای آسیای شرقی بیشتر با نام Speed Wi-Fi HOME L01s شناخته می گردد و از سوی یکی از معروف ترین سرویس دهنده های اینترنت ژاپن به نام au به مشتریان داده است. در بعضی دیگر از کشورها هم به نام HWS32 یا HWS32MWA شناخته می گردد. پس، تعجب نکنید که اگر این مودم را با نام های مختلف در بازار ایران ببینید.

همه آن چیزی که باید درباره مودم ایرانسل TF-I60 یا هواوی B612 بدانید

اغراق نیست که بگوییم هیچ مودمی در ایران به مقدار مودم ایرانسل TF-i60 (هواوی B612) معروف و پرسروصدا نشده است.

همه اپراتورهای موبایل و TD-LTE این مودم را به مشتریان پیشنهاد می نمایند. همه فروشگاه ها این مودم را با لاک شرکت های اپراتور موبایل مختلف به فروش می رسانند و نسخه های مختلفی از آن، لاک شده و آنلاک در بازار یافت می گردد.

کالبدشکافی از نزدیک مودم ایرانسل TF-I60 S1: خوب، بد یا بدتر از آنچه تصور می کنید؟

مودم 4G/TDLTE ساخت داخل ایرانسل TF-i60 S1 بیشتر از آنچه که فکر می کنیم؛ عجیب و غریب و مرموز است. هرچه از زمان عرضه آن بیشتر می گذرد و به دست کاربران بیشتری می افتد؛ حقایق و نکات جالبی درباره آن منتشر می گردد و مورد آنالیز جزئی و ریزبینانه آن ها قرار می گیرد.

مودم جیبی TD-LTE مبین نت چه مشخصات و امکاناتی دارد؟

شرکت مبین نت اولین بار در نمایشگاه تلگام از مودم جیبی TD-LTE خود رونمایی کرد و به تعداد محدودی با طرح های تخفیفی به مشتریان فروخت. این شرکت در اطلاعیه نوی، باز هم میخواهد تعداد محدود دیگری مودم جیبی TD-LTE خود را به متقاضیان واگذار کند.

مبین نت در اطلاعیه اش می گوید این مودم جیبی تا سرعت 40 مگابیت روی سرویس اینترنت TD-LTE را پشتیبانی نموده و مجهز به باتری است که 8 ساعت شارژ به شما می دهد.

مودم تی دی ال تی ایرانسل GP2101 Plus بهتر است یا TK2510 Plus؟

نسخه نوی مودم معروف و قدیمی GP2101 ایرانسل است و هم مدل نوی برای مودم TK2510. برای بعضی از کاربران این سوال مطرح شده که کدام یک بهتر است؟ آیا مودم GP2101 Plus چون گران تر است مودم بهتری است؟ واقعیت این است که هر دو مودم در یک رده و کلاس LTE هستند. هر دو LTE Cat4 با سرعت دانلود 120 مگابیت و سرعت اپلود 50 مگابیت در شبکه های TD-LTE بوده و فزونی نسبت به یکدیگر ندارند.

منبع: شبکه چی

به "10 مودم TD، LTE جذابی که می توانید هم اکنون در بازار ایران بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مودم TD، LTE جذابی که می توانید هم اکنون در بازار ایران بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید