یوفا بلغارستان را به خاطر نژادپرستی هوادارانش مجازات کرد

به گزارش وبلاگ نامه، اتحادیه فوتبال اروپا فدراسیون فوتبال بلغارستان را به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی اخیر تیم ملی این کشور مقابل انگلیس رخ داد مجازات کرد.

یوفا بلغارستان را به خاطر نژادپرستی هوادارانش مجازات کرد

به گزارش وبلاگ نامه، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت که تیم ملی فوتبال بلغارستان را به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش در شب بازی خانگی مقابل انگلیس به انجام دو بازی خانگی پشت درهای بسته محکوم کرده که یکی از آنها به صورت تعلیقی است.

در جریان بازی دو تیم در ابتدای ماه گذشته در مرحله انتخابی یورو2020 که با پیروزی 6 بر صفر سه شیر پایان یافت، داور مسابقه دو بار مجبور شد بازی را به خاطر شعارها و حرکات نژادپرستانه هواداران تیم میزبان متوقف کند و اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی رخ می داد، طبق قوانین بازی می بایست به کلی متوقف می شد.

طبق اعلام یوفا بازی خانگی بعدی تیم ملی بلغارستان بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و در صورت تکرار رفتار نژادپرستانه از سوی هواداران این تیم طی دو سال آینده، دومین جلسه محرومیت این تیم از برگزاری بازی خانگی در حضور هوادارانش نیز اعمال خواهد شد.

علاو بر این فدراسیون فوتبال بلغارستان به پرداخت 75 هزار یورو جریمه نقدی محکوم و موظف شد که در دو بازی خانگی بعدی اش یک بنر با شعار نه به نژادپرستی و دارای لوگوی یوفا را در ورزشگاه محل برگزاری بازی به نمایش درآورد.

تیم ملی فوتبال بلغارستان در انتها دور ششم بازی های گروه A مرحله انتخابی یورو2020 با 3 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوفا بلغارستان را به خاطر نژادپرستی هوادارانش مجازات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا بلغارستان را به خاطر نژادپرستی هوادارانش مجازات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید