لقب جدیدی که انگلیسی ها به تیم ملی ایران دادند

به گزارش وبلاگ نامه، آدینه شب در چارچوب ملاقات محبت آمیز، تیم ملی ایران مقابل اروگوئه به فزونی یک بر صفر رسید و توانست یک برد ارزشمند، امیدوارکننده و روحیه بخش پیش از جام جهانی به ثبت رساند.

لقب جدیدی که انگلیسی ها به تیم ملی ایران دادند

پس از این برد، نشریه سان انگلیس از شادمانی طرفداران ایران صحبت کرد و با استفاده از توییت یک کاربر، لقبی نو به شاگردان کی روش داد.

نشریه قدیمی انگلیس نوشت:طرفداران ایران پس از پیروزی یک بر صفر تیمشان مقابل اروگوئه و شکست رقبا به شدت شادمانی کردند و در فضای مجازی از ایران به عنوان یک مدعی صعودکننده نام بردند.

در حالی که تیم ملی ایران بازی محبت آمیز خود را با برد پشت سر گذاشت، ولی انگلیس، ولز و آمریکا باختند تا این موضوع را نشریه سان، دلیل اصلی شادمانی طرفداران ایران بداند.

انگلیس مقابل ایتالیا در لیگ ملت های اروپا با نتیجه یک بر صفر باخت تا به شدت مورد انتقاد قرار گیرد.

ولز در ملاقات مقابل بلژیک در لیگ ملت های اروپا 2 بر یک باخت و کوین دی بروینه بازی مقابل آن ها را خسته کننده دانست.

آمریکا نیز در مقابل ژاپن اصلا حرفی برای گفتن نداشت و با ثبت هیچ شوتی در چارچوب، شکست ناامیدکننده 2 بر صفر را به نمایش گذاشت.

سان پس از این نتایج و پیروزی ایران به آنالیز فضای مجازی پرداخت و از چند پست رونمایی کرد.

نشریه انگلیسی نوشت: یک کاربر در فضای مجازی پس از برد ایران مقابل اروگوئه از واژه بوم استفاده کرد و آن را به یک بمب شبیه دانست. یک نفر دیگر نیز نوشت که ایران واقعا در حال حاضر می تواند از گروه خود صعود کند.

سان ادامه داد: یک کاربر دیگر در فضای مجازی نوشت که ایران می تواند در جام جهانی اسب سیاه باشد و یک لقب نو به شاگردان کی روش داد. کاربری دیگر نیز به طنز نوشت که ایران در جام جهانی است، در حالی که ارلینگ هالند در این رقابت حضور ندارد.

نشریه انگلیسی در پایان از واکنش کی روش به برد مقابل اروگوئه صحبت کرد و از اتحاد و انسجام تیم ملی ایران پرده برداشت.

اسب سیاه در معنا به کسی گفته می گردد که اطلاعات کمی در مورد وجود دارد، ولی با این حال به طور غیرمنتظره و شگفت انگیزی برنده یا پیروز می گردد.

نشریه سان برای گزارش خود نیز به این شکل تیتر زد که ایران اسب سیاه است و طرفداران از برد تیمشان با کی روش شادمان هستند.

منبع: فرارو

به "لقب جدیدی که انگلیسی ها به تیم ملی ایران دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لقب جدیدی که انگلیسی ها به تیم ملی ایران دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید