همدانی در واکنش به درگیری در رختکن: هر کس باید بداند جایگاهش کجاست

به گزارش وبلاگ نامه، سرپرست تیم استقلال می گوید هر بازیکنی باید بداند جایگاهش در کجا واقع شده است.

همدانی در واکنش به درگیری در رختکن: هر کس باید بداند جایگاهش کجاست

به گزارش وبلاگ نامه، ستار همدانی درباره آخرین شرایط برگشتن استراماچونی به استقلال اظهار کرد: امروز من در محل تمرین مستقیما با آقای استراماچونی صحبت کردم و او هم مشتاق است هر چه زودتر مسائل حل گردد و برگردد. آقای خلیل زاده هم در کوشش هستند تا هر چه زودتر مسائل را رفع نمایند تا سرمربی به تیم اضافه گردد. ما امیدواریم آقای استراماچونی در بازی بعدی تیم برابر سپاهان روی نمیکت تیم بنشیند.

او در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی امشب به ایران برخواهد گشت یا خیر گفت: مراحل اداری باید طی گردد تا مسائل رفع گردد. همان طور که گفتم آقای خلیل زاده در کوشش هستند تا مقدمات حضور استراماچونی را فراهم نمایند.

همدانی درباره این که چه کسی ترکیب تیم را در بازی های گذشته انتخاب نموده گفت: ما با آقای استراماچونی در ارتباط هستیم. او دیروز هم بازی ما با ماشین سازی را تماشا می کرد و نقطه نظرات خود را به تیم انتقال می دهد. در این بین از آقای وریا غفوری وعلی کریمی تشکر می کنم که سعی دارند مثل یک بزرگتر به تیم یاری نمایند.

سرپرست تیم استقلال در ادامه صحبت های خود درباره این که آیا در رختکن تیم بعد از ملاقات با ماشین سازی درگیری اتفاق افتاده است گفت: استقلال تیم بزرگی است و هر کس در این تیم می خواهد به نحوی به فرایند موفقیت یاری کند. استقلال قهرمان آسیا شده و در لیگ هم قهرمانی هایی به دست آورده است. وظیفه داریم همه به تیم یاری کنیم اما در این بین هر کس باید صندلی خود را حفظ کند. اتفاقاتی در رختکن رخ داد و امروز میلیچ به خاطر آن اتفاقات عذرخواهی کرد و به تیم برگشت. ما نمی خواهیم سرمایه هایمان را از دست بدهیم. مطمئنا طی روزهای آینده جلسه ای هم با اسماعیلی برگزار می کنیم تا او هم بداند صندلیش کجاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همدانی در واکنش به درگیری در رختکن: هر کس باید بداند جایگاهش کجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی در واکنش به درگیری در رختکن: هر کس باید بداند جایگاهش کجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید