مربیان استقلالی علیه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران: پرسپولیس با کسب 55 امتیاز از 26 مسابقه صدرنشین رقابت های لیگ برتر است و تا رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی اش 4 بازی دیگر پیش رو دارد. در واقع اگر فرض بر این باشد که سپاهان، تیم دوم جدول رده بندی که فقط 2 امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارد، همه بازیهایش را ببرد آن وقت پرسپولیس به 4 برد دیگر احتیاج دارد تا جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر ببرد.

مربیان استقلالی علیه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نامه، 3 بازی از این 4 ملاقات پایانی لیگ برای پرسپولیس مقابل مربیانی است که سابقه بازی یا مربیگری در استقلال داشته اند. شاگردان گل محمدی ابتدا باید به مصاف آلومینیوم اراک بفرایند که علیرضا منصوریان کاپیتان و سرمربی سابق استقلال به نام سرمربی دارد. این ملاقات احتمالا سخت ترین بازی به جای مانده پرسپولیس در لیگ برتر باشد، چون تیم آلومینیوم در این هفته ها خوب کار نموده و هنوز شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

منصوریان با متوقف کردن یا بردن پرسپولیس می تواند شانس قهرمانی این تیم را کمرنگ تر کند و آن وقت خودش را در دل طرفداران استقلال، که طبیعتا علاقه ای به قهرمانی پرسپولیس ندارند، جا کند. به غیر از منصوریان پرسپولیس باید با علیرضا اکبرپور در ماشین سازی و فیروز کریمی در تراکتور هم روبرو گردد. اولی بازیکن پیشین استقلال بوده و دومی هم روزگار کمی راهنمایی آبی پوشان تهرانی را به عهده داشته است.

آخرین بازی پرسپولیس در لیگ، اما برابر پیکان است که راهنماییش را یک پرسپولیسی به نام مهدی تارتار به عهده دارد. حالا با این شرایط مشخصا پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در لیگ باید ابتدا از سد سه مربی استقلالی عبور کند تا بعد به یک پرسپولیسی برسد.

شرایط برای پرسپولیس در جام حذفی هم به گونه ای است که یک ملاقات سخت برابر خود استقلال با فرهاد مجیدی دارد. پرسپولیس و استقلال 24 تیرماه در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می فرایند که اینجا هم دوباره یک استقلالی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. فزونی احتمالی هر یک از این دو تیم در این بازی، شانس قهرمانی آن ها در جام حذفی را افزایش می دهد.

منبع: فرارو

به "مربیان استقلالی علیه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان استقلالی علیه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید