محرومیت ایران از میزبانی ارتباطی به هواپیمای اوکراینی ندارد

به گزارش وبلاگ نامه، روزنامه البلاد بحرین در گزارشی به بررسی اتفاقات اخیر و سلب میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

محرومیت ایران از میزبانی ارتباطی به هواپیمای اوکراینی ندارد

این روزنامه نوشت: یک منبع آگاه در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این کنفدراسیون تا به امروز هیچ نامه رسمی از باشگاه های ایرانی برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده است. باشگاه های پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان به صورت یکپارچه اعلام کردند که تصمیم دارند به خاطر رای به بازی در کشور بی طرف، در لیگ قهرمانان شرکت نکنند.

البلاد در ادامه گزارش خود به بخش هایی از این تصمیم AFC پرداخت و آنرا حاصل تصمیم کمیته امنیت و بررسی تمام جوانب دانست: این منبع خبری به البلاد گفت که تصمیم برای انتقال بازی های خانگی تیم های ایرانی به زمین بی طرف مطابق گزارش کمیته امنیت و ایمنی کنفدراسیون است که شرایط را در کشورهای آسیایی مطابق معیارهای تعیین، بررسی می کند.

این منبع خبری افزوده است: برخلاف آنچه که گفته می شود این تصمیم ارتباطی با یک رویداد خاص در ایران از جمله هواپیمای اوکراینی ندارد. یک کمیته تخصصی در کنفدراسیون آسیا وجود دارد که می تواند شرایط امنیتی را در تمام کشورها ارزیابی کند. این کمیته گزارش خود را بر اساس تمام وقایع موجود در ایران منتشر کرده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تا به امروز بحث مجازات و جریمه باشگاه های ایرانی را مطرح نکرده است چرا که تا به امروز نامه ای رسمی از آنها برای انصراف نگرفته. آیین نامه ها و قوانین پیش بینی شده ای وجود دارد که بعدا تعیین می کند در صورت انصراف یک تیم چه اقداماتی صورت می گیرد.

البلاد همچنین به نقل از این منبع آگاه خود آورده است: اگر شرایط در ماه های آینده در ایران بهبود یابد، ممکن است همه چیز به حالت عادی برشود.

به گزارش وبلاگ نامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرده است که دیدار استقلال ایران با الکویت کویت و شهر خودرو ایران با الرفاع بحرین در کشور امارات برگزار می شود. قرار است امروز مدیران عامل چهار باشگاه به همراه سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به مالزی بروند و با مسئولان AFC دیدار و مصاحبه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محرومیت ایران از میزبانی ارتباطی به هواپیمای اوکراینی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت ایران از میزبانی ارتباطی به هواپیمای اوکراینی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید