نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است

به گزارش وبلاگ نامه، استاندار اصفهان گفت: نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است، بنابراین دستگاه های اجرایی باید با آنالیز همه جانبه موضوعات برای حل مسائل اقدام نمایند.

نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است

سیدرضا مرتضوی امروز در کارگروه زیربنایی استان در محل استانداری اصفهان گفت: اِشراف کامل به اطلاعات و آمار و ارقام احتیاج اساسی برای تصمیم گیری و پیشبرد اهداف است، لذا متناسب با کارگروه های کلان استانی باید برای مسائل مختلف کارگروه های محدودتر با حضور دستگاه های مرتبط برگزار گردد.

او ادامه داد: به اصطلاح نباید در تاریکی تصمیم گیری کرد و با دقت نظر بیشتر در شرایط طرح ها و پروژه ها باید برای اجرا یا اجرا نشدن آن ها تصمیم گرفت.

استاندار اصفهان افزود: اساس تشکیل جلساتی مانند کارگروه زیربنایی استان، توسعه، برطرف مسائل و یاری به اشتغال زایی است در غیر این صورت برگزاری چنین برنامه هایی بی معنا خواهد بود.

مرتضوی با تاکید بر حمایت از واحد های صنعتی و فراوریی در استان اصفهان اعلام نمود: این امر باید سبب گردد که صنعتگران و فعالان مالی توان رقابت با رقیبان دیگر منطقه ها کشور را داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت رونق مالی در شرایط فعلی ادامه داد: همه باید یاری نمایند که فراورینمایندگان بخش خصوصی از چرخه فراوری و کار خارج نشوند، بنابراین آسان سازی امور آن ها ضروریست.

استاندار اصفهان اظهارداشت: تثبیت شرایط موجود احتیاج بسیاری از واحد های صنعتی و فراوریی است و در پی آن باید به موارد دیگر نظیر توسعه با در نظر گرفتن تمام مراتب قانونی، اقدام گردد.

کارگروه زیربنایی استان اصفهان امروز به ریاست استاندار با حضور مدیران دستگاه ها و سازمان های اجرایی در محل تالار اجتماعات استانداری اصفهان برگزار گردید.

وبلاگ نامه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید