میلادمحمدی، پرسپولیس در آستانه توافق 1.5 ساله

به گزارش وبلاگ نامه، جابجایی زمستانی لیگ ایران از چند روز دیگر شروع می گردد و خیلی از مربیان مشغول برنامه ریزی برای تهیه فهرست بازیکنان ورودی و خروجی خود هستند. از جمله این تیم ها پرسپولیس است که می کوشد با نظرات یحیی گل محمدی نقاط ضعف و قوت خود را پوشش بدهد و بازیکنان جدیدی جذب کند. یکی از این بازیکنان میلاد محمدی است که این روز ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، اما مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته تا اگر شرایط مهیا شد ابتدا با باشگاه آ. ا. ک در یونان فسخ قرارداد کند و سپس با پرسپولیس به توافق برسد. به همین منظور آنالیز آمار میلاد در طول سالیان اخیر شاید بتواند او را بیشتر به طرفداران پرسپولیس معرفی کند.

میلادمحمدی، پرسپولیس در آستانه توافق 1.5 ساله

هشتمین فصل بازی در اروپا

میلاد محمدی بعد از درخشش با پیراهن راه آهن مورد توجه باشگاه اخمت گروژنی در لیگ روسیه نهاده شد و برای نخستین بار 8 سال قبل حضور در فوتبال اروپا را تجربه کرد. محمدی در این سال ها بازی در اخمت گروژنی روسیه، خنت بلژیک و آ. ا. ک آتن یونان را تجربه نموده و جزو لژیونر های باثبات فوتبال ایران بوده است.

8 سال حضور در تیم ملی

اولین بار میلاد محمدی به وسیله کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و سال 2015 در دیداری تدارکاتی مقابل ازبکستان در تاشکند، در ترکیب نهاده شد. او در اولین بازی ملی خود 25 دقیقه در زمین حضور داشت و ایران هم بازی را با نتیجه یک بر صفر برد.

253 دقیقه بازی در جام جهانی

اولین تجربه حضور میلاد محمدی در جام جهانی سال 2018 بود که مسابقات در روسیه برگزار گردید. او 2 بازی برای تیم ملی انجام داد و 55 دقیقه در زمین حضور داشت. در جام جهانی 2022، اما میلاد 3 بار در ترکیب تیم ملی نهاده شد و 198 دقیقه در زمین بود. روی هم او 5 بازی در جام جهانی انجام داده و 253 دقیقه در زمین حاضر بوده است.

10 بازی برای آ. ا. ک آتن

در فصل 2023-2022 لیگ یونان، میلاد محمدی تا به امروز 10 بار در ترکیب آ. ا. ک آتن نهاده شده و 595 دقیقه بازی نموده. او 6 بار در ترکیب اصلی نهاده شده و 4 بار هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده. میلاد یک پاس گل هم داده و حالا هم به علت مصدومیت در جام جهانی 2022 مقابل امریکا از فهرست این تیم بیرون مانده است.

رقابت با کاپیتان در یونان

وقتی میلاد محمدی از خنت در بلژیک جدا شد و پیراهن آ. ا. ک آتن را پوشید، احسان حاجی صفی در ترکیب این تیم حضور داشت. از آن به بعد جناح چپ خط دفاع آ. ا. ک تبدیل به جایی برای رقابت دو بازیکن ایرانی شد. رقابتی مجذوب نماینده میان میلاد محمدی و کاپیتان تیم ملی ایران. شاید درخشش حاجی صفی باعث گردد تا مدیران آ. ا. ک به جدایی میلاد محمدی رضایت بدهند.

بازگشت احتمالی به لیگ ایران

میلاد محمدی 17 سپتامبر 2021 با آ. ا. ک آتن قرارداد بست و بر اساس این توافق تا 30 جون 2024، یعنی تابستان 1403 به این باشگاه تعهد دارد. با این حال پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی آید برای این تیم بازی کند. فقط می ماند دریافت رضایتنامه از آ. ا. ک که گویا باشگاه پرسپولیس آن را به میلاد محمدی سپرده است. قرار است اگر توافقی صورت بگیرد، محمدی برای یک فصل و نیم پیراهن پرسپولیس را بپوشد و البته قرمز ها در توافق مالی، مبلغ رضایتنامه را با راهکاری ویژه برای میلاد جبران نمایند.

پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی آید برای این تیم بازی کند. فقط می ماند دریافت رضایتنامه از آ. ا. ک که گویا باشگاه پرسپولیس آن را به میلاد محمدی سپرده است. قرار است اگر توافقی صورت بگیرد، محمدی برای یک فصل و نیم پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "میلادمحمدی، پرسپولیس در آستانه توافق 1.5 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلادمحمدی، پرسپولیس در آستانه توافق 1.5 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید