مهدوی: پرسپولیس مثل استقلال بچه گانه گل خورد، الوحده را دست کم گرفتند

به گزارش وبلاگ نامه، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد دلیل شکست شاگردان گل محمدی مقابل الوحده دست کم دریافت حریف اماراتی بوده است.

مهدوی: پرسپولیس مثل استقلال بچه گانه گل خورد، الوحده را دست کم گرفتند

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نامه، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: بازیکنان پرسپولیس الوحده را دست کم گرفتند. متاسفانه این عادت ماست که وقتی در چند بازی پیروز می شویم، حریف را دست کم می گیریم. پرسپولیس در ابتدای بازی نباید اینطور گل می خورد.

وی در خصوص موقعیت سوزی مهاجمان پرسپولیس توضیح داد: گل نزدن همواره مشکل ساز است. متاسفانه بچه ها اشباع شده بودند. وقتی صعود یک تیم قطعی می گردد انگیزه بازیکنان کاهش می یابد و همین موضوع کار را سخت می نماید.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: صعود پرسپولیس قطعی است و مطمئناً به عنوان تیم اول هم به مرحله بعد خواهد رفت اما با شکست مقابل الوحده، بازی آخر مقابل الریان سخت تر شد. با این حال به نظرم این شرایط بهتر است. پرسپولیس روی اشتباه بچه گانه گل خورد، دقیقا همانطور که استقلال مقابل الدحیل چهار گل دریافت کرد. پرسپولیس و استقلال در شرایط سخت بهتر نتیجه می گیرند و به نظرم اکنون شرایط بهتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدوی: پرسپولیس مثل استقلال بچه گانه گل خورد، الوحده را دست کم گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی: پرسپولیس مثل استقلال بچه گانه گل خورد، الوحده را دست کم گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید