فتاحی: پول جریمه ها نه برای فدراسیون است، نه برای سازمان لیگ، برای خبرنگاران کارت مکمل صاد می شود

به گزارش وبلاگ نامه، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای مربیانی که در کنفرانس ها حاضر نمی شوند به باشگاه ها نامه زدیم و آنها را جریمه کردیم.

فتاحی: پول جریمه ها نه برای فدراسیون است، نه برای سازمان لیگ، برای خبرنگاران کارت مکمل صاد می شود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نامه، سعید فتاحی در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد بلیت فروشی الکترونیکی برای بازی تیم های گل ریحان و استقلال گفت: تمام اصرار ما این بود که تیم های لیگ برتری به سامانه بلیت فروشی الکترونیکی مجهز شوند و بعد از آن به سراغ لیگ یک برویم و می دانم که گل ریحان در این مورد اقداماتی را انجام داده و حتی قرارداد گیت ها را هم بسته است. اما قرعه ای که در این مرحله افتاد فرصت نبود و برای این بازی طبق روال گذشته بلیت فروشی می شود. فعلا مسئله ای نیست و آنطور که من اطلاع دارم بلیت ها به تعداد کافی چاپ شده است.

فتاحی در مورد تغییر زمان تعدادی از بازی ها در جام حذفی گفت: ما قصد داشتیم دو بازی شیراز را به گونه ای برگزار کنیم که زمان اذان بین دو نیمه آنها باشد اما چون ورزشگاه حافظیه از نظر سیستم روشنایی مشکل داشت مجبور شدیم بازی ها را در ساعت 15 برگزار کنیم. ضمن اینکه بازی گل گهر ونفت مسجدسلیمان را به خاطر اینکه تیم نفت مسجدسلیمان بلیت داشت جلوتر آوردیم. همچنین پارس جنوبی و ذوب آهن را هم چون هوا گرم بود و رطوبت هوا هم بالا بود دو تیم توافق کردند سازمان لیگ هم موافقت کرددر ساعت 18برگزار شود.

وی در مورد قرعه کشی مرحله بعد جام حذفی گفت: بعد از مسابقات 24 و 25 مهر برگزار می شود. قرعه کشی این مرحله هم آخر این هفته انجام خواهد شد. طبق آئین نامه اگر تیمی در این مرحله میزبان باشد در مرحله بعدی مهمان خواهد بود اما اگر دو تیمی که میزبان بودند به هم بخورند باید برای میزبانی آنها قرعه کشی شود. به عنوان مثال اگر سایپایی که در این مرحله میزبان بوده به تیمی که در این مرحله مهمان بوده بخورد مهمان خواهد بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد غیبت سرمربیان در کنفرانس های قبل یا بعد از مسابقات گفت: ما برابر آئین نامه اجرایی به باشگاه ها نامه زدیم. سرمربیان تیم های پارس جنوبی جم، تراکتور، استقلال، پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان، فولاد و سپاهان را جریمه کردیم.اولویت حضور در کنفرانس ها سرمربی هر تیم است مگر اینکه او مسئله ای داشته باشد که باید حتما قبل از آن با سازمان لیگ هماهنگ شود.

فتاحی در مورد سیستم بلیت فروشی الکترونیکی در مسابقات امسال گفت: همه جای دنیا اینطور است. وقتی شما بلیت را می خرید و شناسایی می شوید و وارد ورزشگاه می شوید و دوربین ها شما را شناسایی می کند اینها به امنیت خیلی کمک می کند. من از مردم که همکاری می کنند تشکر می کنم. این کارها برای رفاه حال خودشان است. به عنوان مثال اگر قرار است بازی 5 بعد از ظهر انجام شود دیگر لازم نیست آنها از صبح به ورزشگاه بیایند. می توانند مانند همه جای دنیا 2-3 ساعت قبل از بازی به ورزشگاه بیایند و از دیدن بازی لذت ببرند.

وی در مورد مسائل تردد وبلاگ نامه در ورزشگاه ها گفت: در این خصوص روابط عمومی سازمان لیگ در مسابقات مسائل را رصد می کند حتی در بازی های مهم که پیش بینی می شود وبلاگ نامه بیشتری به ورزشگاه بیایند از کارت مکمل استفاده می شود که این مسئله به کار آنها خیلی کمک می کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه جریمه ها به حساب چه نهادی واریز می شود، گفت: این جریمه ها به حساب سازمان لیگ واریز می شوند البته نه برای فدراسیون هستند و نه سازمان لیگ بلکه برای خود باشگاه ها هستند.این جریمه ها از حساب باشگاه ها کسر می شود.در این خصوص نهادهای نظارتی هم ورود کردند. از این به بعد هر شخصی که جریمه شود باید خودش شخصا مبلغ جریمه را واریز کند و فیش آن را ارائه کند. اگر جریمه را باشگاه ها پرداخت کنند دیوان عالی کشور با آن برخورد می کنند.

فتاحی در مورد توجه به تیم امید در برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: ما هر موقع فیفا دی داریم به موازاتش اردوی امیدها هم برگزار شده است. آنها یک اردو از 17 مهر تا 23 مهر دارند. اردوی دیگری از 18 تا 29 آبان دارند و یک اردوی کلی هم از 28 آذر تا 17 =دی دارند و بعد از آن از روز 18 بازی هایشان آغاز می شود. در گروه سختی قرار داریم اما ایرانی ها ثابت کردند کارهای سخت را بهتر انجام می دهند. انشاالله تیم ما از این گروه صعود کند و به المپیک برود.

وی در مورد بسته شدن سامانه بلیت فروشی الکترونیکی در روز مسابقات که نارضایتی هواداران را در پی داشته، گفت: این مسئله ای است که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مشغول برطرف آن است و در زمان بین بازی و بسته شدن سایت اگر جا در ورزشگاه باشد مردم باید بتوانند بلیت بخرند. به عنوان مثال من در یکی از بازی های رئال دیدم در ساعات نزدیک به آغاز بازی بلیت 60 یورویی 30 یورو شده بود تا مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند. این سیستم ها جدید است و تا فرهنگ آن جا بیفتد زمان می برد. انشالله بتوانیم هر چه زودتر گاف های آن را برطرف کنیم ضمن اینکه من باید از نیروی انتظامی تشکر کنم که در این هفته ها به ما خیلی کمک کرد و حتی مورد بی احترامی قرار گرفت. از آنها تشکر می کنم و از هواداران هم می خواهم بدون بلیت به ورزشگاه نروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فتاحی: پول جریمه ها نه برای فدراسیون است، نه برای سازمان لیگ، برای خبرنگاران کارت مکمل صاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: پول جریمه ها نه برای فدراسیون است، نه برای سازمان لیگ، برای خبرنگاران کارت مکمل صاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید