عسگری: باید دید مثبتی به تعویق رقابت های المپیک 2020 داشته باشیم، با قدرت برای توکیو برنامه ریزی می کنیم

به گزارش وبلاگ نامه، ملی پوش کاراته کشورمان به موضوع تعویق رقابت های المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

عسگری: باید دید مثبتی به تعویق رقابت های المپیک 2020 داشته باشیم، با قدرت برای توکیو برنامه ریزی می کنیم

به گزارش، بهمن عسگری ملی پوش کاراته کشورمان که اخیرا دست به تاریخ سازی زد و اولین سهمیه المپیک را برای کاراته کشورمان را به ارمغان آورد، در خصوص به تعویق افتادن این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در صفحه اینستاگرامی خود واکنش نشان داد.

بهمن عسگری در این باره نوشت:

المپیک 2020 توکیو یک سال به تعویق افتاد و قراره در سال 2021 برگزار بشه، اتفاقی که باید با دید مثبت به اون نگاه کرد و خوبی های این تصمیم رو هم در نظر گرفت. اعتقاد دارم اگر قراره به همه آرزوهات برسی، اما سلامتی نداشته باشی وعزیزانت در کنارت نباشن هیچ فایده ای نداره. باید در این روز ها بیشتر قدر همدیگر رو بدونیم و تلاش کنیم که با کمک هم این ویروس رو شکست بدیم و سلامت، پرانرژی و پرقدرت برای المپیک برنامه ریزی کنیم و با روحیه در راه موفقیت قدم برداریم.

با تعویق یک ساله المپیک بار دیگه مشخص شد موضوع ویروس کرونا چقدر مهم و تاثیرگذاره که حتی باعث تعویق رویداد های معتبری همچون المپیک میشه. در این شرایط باز هم درخواست می کنم این ویروس رو جدی تر بگیرید و امیدوارم همه هموطنان عزیزم در صحت و سلامت و با دلی شاد برای از بین بردن این ویروس در کنار هم باشند التماس دعا یا حق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عسگری: باید دید مثبتی به تعویق رقابت های المپیک 2020 داشته باشیم، با قدرت برای توکیو برنامه ریزی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: باید دید مثبتی به تعویق رقابت های المپیک 2020 داشته باشیم، با قدرت برای توکیو برنامه ریزی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید