کاراته

5 رزمی کار برجسته و مشهوری که در فیلم های بروس لی با او مبارزه کردند

اگر چه حرفه جکی چان به عنوان بازیگر فیلم های رزمی کونگ فویی تا چند سال بعد از مرگ بروس لی به موفقیت ختم نشد، اما از آنجایی که این دو در بیش از یک فیلم با هم روبرو شوند، مبارزه شان قابل توجه است.

21 فروردین 1402

برنامه بازی های تیم ملی کاراته ایران در المپیک

خبرنگاران: بازی های المپیک توکیو برای کاروان ایران به روز های پایانی نزدیک می گردد. با وجود درخشش نسبی کشتی گیران ایرانی، اما این شانس وجود دارد که ایران در رشته کاراته که برای اولین و احتمالا آخرین بار به بازی های المپیک رسیده به مدال برسد.

18 مرداد 1400

پیمان فخری:ترکیب کاروان المپیک ایران تا یک هفته دیگر نهایی می شود

پیمان فخری درگفتگو با خبرنگاران در مورد آخرین شرایط کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی های المپیک توکیو و شرایط ورزشکاری مانند پریسا جهانفکریان توضیح داد.

3 مرداد 1400

کوشش فدراسیون ها برای کسب سهمیه و موفقیت درتوکیو ادامه داشته باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در حالی امروز به ریاست مسعود سلطانی فر و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، معاونین وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضا برگزار گردید...

23 بهمن 1399

عسگری: باید دید مثبتی به تعویق رقابت های المپیک 2020 داشته باشیم، با قدرت برای توکیو برنامه ریزی می کنیم

ملی پوش کاراته کشورمان به موضوع تعویق رقابت های المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

26 اردیبهشت 1399

1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد حضور دارند

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان یزد از حضور 1200 ورزشکار ناشنوا در المپیاد ورزشی ناشنوایان یزد خبر داد و گفت: توجه به ورزشکاران ناشنوا کم است به گونه ای که آقای گل فوتبال ناشنوایان آسیا تا چندی پیش در یک ورزشگاه نگهبان بود.

14 فروردین 1399