عجیب ترین گزارش از عباس قانع؛ حال او خوب است؟

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران: نسل نو گزارشگران فوتبال تلویزیون روز های نوی را در دوران کاری شان تجربه می نمایند. بسیاری از آن ها از فرصت به دست آمده استفاده نموده و تا حدودی پیروز شده اند. یکی دو نفر از آن ها حالا برای خودشان مدعی هستند و چند نفری هم نتوانستند به پیروزیت برسند.

عجیب ترین گزارش از عباس قانع؛ حال او خوب است؟

به گزارش وبلاگ نامه، در بین گزارشگران نو، فرشاد محمدی مرام با اختلاف بهتر از بقیه است. او گزارشگر به معنای واقعی است و می تواند در آینده تبدیل به شماره یک گردد. حسن یا نقطه ضعف فرشاد این است که علاقه ای به گزارش بازی های داخلی ندارد و فوتبال خارجی را به مترومعیار های اصولی گزارش می نماید. در بین چهره هایی که تصور می شد گزارشگر متفاوتی باشند، ولی همانند جرقه ای از دور خارج شدند باید به عباس قانع اشاره نمود؛ گزارشگری که کوشش می نماید با سبکی احساسی حال و هوای متفاوتی در بیننده ایجاد کند. به گزارش وبلاگ نامه، مشکل، اما مربوط به جایی است که او اسیر افراط می گردد و کنترلش را از دست می دهد. اینجاست که حرفه ای گری را قربانی یک جریان احساسی می نماید و ارتباطش با مخاطب را از دست می دهد. قانع از آن دست گزارشگرانی شده که حالا به علت گزارش های عجیب و نه حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است. گزارش های بحث برانگیز او حالا کار را به جایی رسانده که بیش از مجذوب کننده بودن، خنده دار شده است.

آخرین گزارش عجیب او مربوط به بازی تیم های میلان و لاتزیو در لیگ ایتالیا است. لحظات پایانی گزارش قانع، به قدر کافی ملتهب و گویای حال افراطی او است. ویدیوی زیر را ببینید.

منبع: فرارو

به "عجیب ترین گزارش از عباس قانع؛ حال او خوب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین گزارش از عباس قانع؛ حال او خوب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید