سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد

به گزارش وبلاگ نامه، سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی اواخر وقت سه شنبه و شروع بارش برف و باران در نوار غربی و شمال غرب و کاهش محسوس دما در بعضی منطقه ها اطلاع داد.

سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد

به گزارش تسنیم، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در بیشتر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری حاکم است که با توجه به پایداری و سکون هوا شرایط برای انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی فراهم است.

از اواخر وقت سه شنبه با ورود سامانه بارشی در بعضی منطقه ها آذربایجان غربی بارش باران و برف روی می دهد.

روز چهارشنبه در بعضی از منطقه ها شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر، پنجشنبه در منطقه های از نوار غربی، استان های ساحلی دریای خزر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و آدینه در منطقه های از نوار غربی، دامنه های و ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی بارش باران، برف، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات کولاک برف پیش بینی شده است.

روز آدینه بعلاوه در بعضی منطقه ها شمال غرب، غرب، شمال شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکزی کشور وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می گردد.

امروز در بعضی ساعات در جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش می یابد که خیزش گردوخاک در بعضی از این منطقه ها دور از انتظار نیست. چهارشنبه و پنجشنبه نیز در نوار شمالی و غرب کشور کاهش محسوس دما روی می دهد.

منبع: توریسم آنلاین

به "سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید