روند کاهش دما و سرما در کشور ، فردا 6 استان برفی و بارانی می شوند ، آلودگی هوای کلانشهرها در 5 روز آینده

به گزارش وبلاگ نامه، سازمان هواشناسی از ماندگاری هوای سرد و روند کاهش دما در اغلب منطقه ها کشور، انباشت آلاینده های جوی و بارش برف و باران در 6 استان اطلاع داد.

روند کاهش دما و سرما در کشور ، فردا 6 استان برفی و بارانی می شوند ، آلودگی هوای کلانشهرها در 5 روز آینده

به گزارش وبلاگ نامه، سازمان هواشناسی براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اظهار داشت که طی 5 روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • پیش بینی هوای تهران در 5 روز آینده | برف و سرما در راه مرکز | آلودگی هوا تشدید می گردد؟

بعلاوه، از امروز تا دوشنبه در غالب منطقه ها کشور به ویژه در نیمه شرقی ماندگاری هوای سرد و روند کاهش دما پیش بینی می گردد.

امروز در بعضی منطقه ها جنوب شرق کشور و از آدینه (30 دی ماه) تا دوشنبه در منطقه های از گیلان، مازندران، اردبیل، بوشهر، جنوب فارس و غرب هرمزگان، ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می رود.

از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه جنوب شرق، وزش باد شدید رخ خواهد داد که در منطقه ها مستعد با گردوخاک همراه خواهد بود.

امروز خلیج فارس و تنگه هرمز و از آدینه تا دوشنبه دریای عمان مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

به "روند کاهش دما و سرما در کشور ، فردا 6 استان برفی و بارانی می شوند ، آلودگی هوای کلانشهرها در 5 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند کاهش دما و سرما در کشور ، فردا 6 استان برفی و بارانی می شوند ، آلودگی هوای کلانشهرها در 5 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید