خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: برخی اتفاقات شائبه مهندسی کردن نتایج را ایجاد می کند

به گزارش وبلاگ نامه، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به حکم اخیر کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت این تیم از دو پنجره جابجایی گفت: برخی اتفاقات شائبه مهندسی کردن نتایج را بوجود می آورد و این ارتباطی به باشگاه پرسپولیس یا تیم گل محمدی ندارد.

خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: برخی اتفاقات شائبه مهندسی کردن نتایج را ایجاد می کند

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری انتها دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر که با نتیجه 3 بر یک به سود سرخ پوشان پایتخت انتها یافت اظهار کرد: با اینکه مسابقه امروز بدون حضور تماشاگران برگزار گشت اما مسابقه خوب و پرصلابتی بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: بازیکنان ما در مسابقه امروز خوب ظاهر شدند و معتقدم حداقل حق مان باخت با این نتیجه نبود. در ابتدای مسابقه دو گل بسیار بد دریافت کردیم و همین مساله موجب شد، بازیکنان مان تمرکز خود را از دست بدهند.

سرآسیایی گفت: با توجه به محرومیتی که سپری کردیم و آوردن بازیکنان جوان، به طور قطع تجربه لازم را در اختیار نداشتیم و امروز پی بی تجربگی را به تن مان مالیدیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت شهر خودرو از دو پنجره نقل و انتقالی و رفتن یحیی گل محمدی شائبه مهندسی کردن نتایج را بوجود آورده است، اظهار کرد: بحث مهندسی شدن نیست اما یک سری اتفاقات در شرایطی و در زمان هایی خاص اتفاق می افتد که این شائبه ها را بوجود می آورد.

وی تأکید کرد: به طور قطع این شرایط و حکمی که کمیته انضباطی صادر کرده می توانست به گونه دیگری باشد و یقین دارم در این اتفاقات، اشتباه های زیادی رخ داده و زمان این اشتباهات را ثابت خواهد کرد.

سرآسیایی ادامه داد: نکته قابل تأمل این است که برای صدور حکمی به این سنگینی این قدر تعجیل نمی کنند. در همین پرونده استوکس در تراکتور، فیفا یکسال است که مشغول جمع آوری اسناد و مدارک است اما چطور می شود آقایان حکمی به این سنگینی را خیلی زود و با عجله صادر می کند. به طور قطع برای گل محمدی احترام زیادی قائل هستم و او دوست و برادرم است و خیلی چیزها از او آموخته ام و اگر صحبتی هم می شود، به خاطر شائبه ای است که دستگاه صادر کننده حکم ایجاد کرده است.

وی افزود: در صدور این حکم اشتباهاتی رخ داده که آقایان باید جواب بدهند. تیم ما قبل از مسابقه به این مهمی دستش خالی شد و در فشار بازی های آسیایی بودیم و یکباره با دست خالی در این شرایط قرار گفتیم و مجبور شدیم از جوان های خود استفاده کنیم. دیدار با پرسپولیس، مسابقه بزرگی است و نیاز به تجربه زیاد دارد اما یکباره دست مان خالی می شود و در این شرایط قرار می گیریم. زمان ثابت می کند که آقایان عجله کردند.

سرمربی شهرخودرو گفت: همان طور که گفتم شائبه مهندسی شدن را مرجع صادر کننده حکم ایجاد کرده و به هیچ وجه باشگاه پرسپولیس و تیم گل محمدی دخیل نیست و این شائبه را نحوه دادرس و پرداختن به این موضوع و پرونده های مشابه ایجاد می کند. پرونده های مشابهی وجود داشته که خود آقایان دخیل شدند و با کدخدا منشی مشکل را حل کردند اما در اینجا عجله دشتند تا حکم سنگین بدهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره سرنوشت مربگیری خود در شهرخودرو گفت: 6 سال است در شهرخودرو هستم و اکنون نیز در لباس دیگری مسئولیت دارم. تا وقتی این مسئولیت را داشته باشم، آن را با تمام توان انجام می دهم. شرایط مان برای اینکه هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر دو تیم قوی داشته باشیم خوب نبود اما مرد کارها و روزهای سخت هستیم. بازیکنان شهرخودرو، بازیکنان با کیفیتی هستند و صحبت ها را روز اول با مسئولان باشگاه انجام دادیم و با فشارها و بازی های پشت سرهمی که وجود دارد و سکته هایی که در مقاطع مختلف داده می شود مانند رفتن گل محمدی و انجام بازی های پلی آف و آسیایی بدون تماشاچی، شرایط سخت شده است.

سرآسیایی تاکید کرد: در هر حال پای کار هستیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: برخی اتفاقات شائبه مهندسی کردن نتایج را ایجاد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شهرخودرو: برخی اتفاقات شائبه مهندسی کردن نتایج را ایجاد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید