حذف 2 روز پروازی از جدول فرودگاه بجنورد

به گزارش وبلاگ نامه، مدیر فرودگاه بجنورد گفت: با حذف 2 برنامه پروازی هفتگی این فرودگاه، شمار پروازهای مرکز استان خراسان شمالی در راستا تهران - بجنورد و بالعکس به 7 پرواز در هفته کاهش یافت.

حذف 2 روز پروازی از جدول فرودگاه بجنورد

به گزارش وبلاگ نامه به نقل از ایرنا، محمدابراهیم قدمگاهی گفت: بر این اساس در جدول جدید پروازی این فرودگاه، شرکت آسمان در روزهای سه شنبه و ایران ایر نیز در روزهای یکشنبه پروازی نخواهد داشت. پیش از این در هفته 9 برنامه پروازی توسط شرکت های ایران ایر، ماهان و آسمان در این راستا هوایی انجام می شد.

مدیر فرودگاه بجنورد با بیان اینکه این شرکت ها برنامه پروازی خود را تا تاریخ سوم آبان ماه سال 99 اعلام نموده اند، اضافه نمود: هم اکنون ایرلاین های آسمان، ماهان و ایران ایر در تمام طول هفته، به جز روزهای سه شنبه پرواز دارند.

قدمگاهی گفت: هم اکنون شرکت ماهان در روزهای شنبه، پنجشنبه و آدینه، شرکت آسمان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و ایران ایر نیز در روز چهارشنبه برنامه پروازی دارد.

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: از ابتدای اسفندماه تا به امروز هزار و 490 نفر به وسیله پروازهای فرودگاه بجنورد در خراسان شمالی جابه جا شده اند و حال آنکه این رقم پارسال در همین بازه زمانی 976 نفر بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "حذف 2 روز پروازی از جدول فرودگاه بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 2 روز پروازی از جدول فرودگاه بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید