جوایز سه بازیکن برتر تیم فوتبال سپاهان اهدا شد

به گزارش وبلاگ نامه و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، همزمانی دیدار تیم های فوتبال سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول از رقابتهای لیگ نوزدهم با برنامه برترین های لیگ برتر فصل گذشته باعث شد که مهدی کیانی، کی روس استنلی و پیغام نیازمند سه بازیکن سپاهان نتوانند در آن مراسم حضور پیدا نمایند.

جوایز سه بازیکن برتر تیم فوتبال سپاهان اهدا شد

امروز این سه بازیکن طلایی پوش سپاهان به دعوت مدیران این باشگاه در دفتر مسعود تابش مدیرعامل باشگاه حاضر شدند و یادمان های سازمان لیگ و هدایایی در نظر گرفته شده از سوی باشگاه سپاهان را دریافت کردند.

در این دیدار، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه سپاهان، ضمن تبریک به این سه بازیکن به دلیل انتخاب به عنوان برترین های لیگ هجدهم، بر حفظ انسجام تیمی و پرهیز از هرگونه حاشیه ای تأکید کردند و از آنان و دیگر بازیکنان خواستند برای کسب موفقیت در سه جام پیش رو کوشش نمایند.

در ادامه مهدی کیانی، کاپیتان تیم سپاهان ضمن تشکر ازحمایت مدیران باشگاه، در رابطه با شرایط تیم اظهار کرد: خوشبختانه در این فصل با حمایتهای همه جانبه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هیأت مدیره، مدیر عامل و دست اندرکاران باشگاه سپاهان، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند که امید است با تدابیر سرمربی و کادر فنی و همت و غیرت بازیکنان و همچون گذشته حمایت طرفداران طلایی دل، در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم.

در مراسم برترین های لیگ هجدهم، مهدی کیانی کاپیتان سپاهان به عنوان برترین هافبک، کی روس استنلی به عنوان آقای گل و پیغام نیازمند به عنوان برترین بازیکن اخلاق انتخاب شده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جوایز سه بازیکن برتر تیم فوتبال سپاهان اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز سه بازیکن برتر تیم فوتبال سپاهان اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید