تیم ها مسابقات قهرمانی آسیا را جدی گرفته اند، انتظار معجزه نداریم

به گزارش وبلاگ نامه، تیم دوم وزنه برداری ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا پوکت حضور دارد و مجید عسکری در دسته 56 کیلوگرم از فردا دوشنبه به روی تخته می رود.

تیم ها مسابقات قهرمانی آسیا را جدی گرفته اند، انتظار معجزه نداریم

حسین توکلی گفت: تقریبا تمامی تیم های حاضر در این مسابقات با نفرات مطرح و سرشناس خود آمده اند و قصد دارند تا در این رقابتها خود را محک بزنند تا در فاصله کمتر از یک سال مانده تا المپیک ارزیابی دقیقی از شرایط خود داشته باشند. ما هم از شرایط مطلوبی برخورداریم اما من به هیچ وجه از شاگردان جوانم توقع معجزه ندارم زیرا به هیچ وجه با دیدگاه نتیجه گرایی صرف به میدان آسیایی نیامدیم و بیشتر برای محک پشتوانه ها و آینده سازان در این رقابتها حضور یافته ایم چون اگر چیزی غیر از این مد نظر ما و فدراسیون وزنه برداری بود بی تردید با چهره های سرشناس و عنوان دار خود وارد گردونه رقابتها می شدیم تا بی شک شانس مسلم قهرمانی باشیم.

توکلی اضافه نمود: در طول دو روز اقامت در پوکت، تمرین وزنه برداران سرشانس قزاقستان، چین، کره شمالی و کشور میزبان یعنی تایلند را دیده ام و همچنین با آنالیز هایی که انجام داده ام متوجه شده ام که عراق و کره جنوبی هم با نفرات خوبی به این رقابتها آمده اند. همین سبب شده تا رقابتهای سطح بالایی را پیش بینی کنیم و در انتظار یک تورنمنت باکیفیت باشیم.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: الزام فدراسیون جهانی مبنی بر حضور تیم ها در دو رویداد بین المللی قبل از المپیک هم مزید بر علت شده تا تقریبا همه تیم های آسیایی چهل و پنجمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا در پوکت را جدی بگیرند. با توجه به این شرایط تصور می کنم کار دشواری را پیش رو خواهیم داشت هر چند که با توجه به کیفیت و توانایی وزنه برداران اعزامی ناامید نیستیم.

توکلی در سرانجام گفت: تیم ایران تیمی متحول شده و جوان است بنابراین نباید توقع غیرمنطقی از این این وزنه برداران جوان داشته باشیم. همین که بتوانیم پشتوانه وزنه برداری را برای آتیه تیم بزرگسالان تقویت کنیم و بچه های کم تجربه بتوانند در یک میدان معتبر بین المللی محک بخورند کافی است تا در آینده ای نزدیک شاهد درخشش همین جوانان در عرصه های مختلف بین المللی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ها مسابقات قهرمانی آسیا را جدی گرفته اند، انتظار معجزه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ها مسابقات قهرمانی آسیا را جدی گرفته اند، انتظار معجزه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید