ایراندوست: ملاقات با چین را فراموش کردیم، شرایط سختی داشتیم

به گزارش وبلاگ نامه، تیم ملی فوتبال زنان در دومین بازی خود در مسابقات جام ملت های فوتبال زنان آسیا امروز (یکشنبه) با نتیجه 7 بر صفر مغلوب تیم چین شد.

ایراندوست: ملاقات با چین را فراموش کردیم، شرایط سختی داشتیم

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی پس از شکست مقابل چین گفت: بعد از سرانجام بازی همه بازیکنان را جمع کردم و در آن لحظه بازی را به فراموشی سپردیم. دو جلسه تمرین در پیش داریم و روی چین تایپه تمرکز می کنیم و هدف مان صعود به مرحله بعد است.

وی درباره اینکه چرا نگین زندی فقط یک نیمه بازی کرد گفت: به این علت که اعتقاد داشتیم نیمه دوم شرایط سخت تری خواهیم داشت. نمی خواستیم فشار زیادی روی او بگذاریم. خواستیم به او برای بازی سوم استراحت دهیم. کاری که از او خواسته بودم را در زمین انجام داد.

ایراندوست گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم که تا دقیقه سرانجامی کوشش کردند و نا امید نشدند. درسته که بازنده بودیم ولی بازنده بزرگ بودیم. در فوتبال طبیعی است، تیم های بزرگ مردان در جام جهانی گذشته نیز، هفت گل دریافت کردند. چیزی از ارزش های تیمم کم نمی گردد. تیم ایران برای نخستین بار با تیم های بزرگی رقابت می نماید و قطعا درس بزرگی می گیریم.

ایراندوست درباره شرجی بودن هوا نیز گفت: شرجی بودن هوا و شرایطی که بازیکنانم در زمین داشتند هر لحظه از گذشت زمان شرایط را سخت تر می شد. خستگی و فشار روانی بازیکنانم را خسته کرد. 45 دقیقه اول همان چیزی را که خواستیم بچه ها اجرا کردند ولی 45 دقیقه دوم شرایط برایمان سخت تر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایراندوست: ملاقات با چین را فراموش کردیم، شرایط سختی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراندوست: ملاقات با چین را فراموش کردیم، شرایط سختی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید