اینجا فقط گلایه می نمایند!

به گزارش وبلاگ نامه، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل سایپا گفت: سایپا یکی از باشگاه هایی فوتبال ماست که هم در بخش مدیریت و هم فنی یک تیم سازماندهی شده است که بابرنامه عمل می نماید. خوشحالم که فردا دوست و همکار خوبم ابراهیم صادقی و همکارانش را از نزدیک می بینم. صادقی و سایپا یک وجه اشتراکی با صنعت نفت دارند. این تیم دو تیم هر دو تک بعدی نیستند و فقط به نتیجه توجه نمی نمایند. سایپا و صنعت نفت نگاهی به آینده فوتبال کشور دارند و به بازیکنان جوان فضا می دهند. آنها در این امر طی سال های اخیر پیروز هم بوده اند.

اینجا فقط گلایه می نمایند!

وی اضافه نمود: باشگاه ما با توکل به خدا و کوشش کادر فنی و بازیکنان فرایند رو به رشدی داشته است. ما علاوه بر اینکه در پی استفاده از جوانان مان هستیم می خواهیم در کسب نتیجه هم پیروز باشیم. با برنامه ای که در طول هفته طراحی کردیم و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم روی نقاط ضعف و قوت سایپا کار کردیم و ان شاءالله برترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره خط حمله ضعیف سایپا توضیح داد: سایپا تیمی بابرنامه است. فلسفه تیم سایپا این است که بازی بسته ای انجام دهد و برای این تیم مهم است که اول گل نخورد. سایپا تیمی است که کم گل می خورد و تیم هایی که در فاز دفاعی خوب کار می نمایند ممکن است نتوانند در فاز حمله تأثیرگذار باشند.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم صنعت نفت به قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا فکر می نماید؟، گفت: برنامه ما به این شکل است که پنج هفته به پنج هفته پیش برویم. الان زمانی نیست که به جدول نگاه کنیم. ذهنیت ما در پی قهرمانی و کسب سهمیه نیست. ما در پی این هستیم که نتایجی که مدنظرمان است را در برنامه پنج هفته مان کسب کنیم. الان زود است که به قهرمانی و کسب سهمیه فکر کنیم. مردم خوب آبادان شایسته برترین ها هستند و ما هم برترین کوشش مان را می کنیم تا برترین نتایج را در خاتمه فصل برای صنعت نفت رقم بزنیم و امیدواریم که اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ دهد.

وی درباره قضاوت داوران و اعتراضاتی که به داوران می گردد، توضیح داد: من یک میزان کلی باید جواب بدهم. حال فوتبال ما خیلی خوب نیست. فوتبال یک پدیده اجتماعی، مالی، سیاسی و تربیتی است و حتی روابط بین کشورها را ترسیم می نماید. شعار فیفا این است که از فوتبال باید لذت ببریم. فکر می کنم آن لذتی که باید از فوتبال ببریم ما مربیان و مسئولان با مصاحبه هایی که انجام می دهیم بخشی از آن را متشنج می کنیم. ببینید با بازی روانی است که همه گلایه می نمایند، لیگ ما شده لیگ گلایه ای. مدیران و مربیان شاید به نوعی فرار به جلو می نمایند و همه اش از بازی ها، تعداد بازی ها، کیفیت زمین ها و داوری ها صحبت می نمایند. به طور مثال برای رقابت با هم اگر یک تیم از داوری انتقاد می نماید تیم دیگری هم از داوری انتقاد می نماید.

پیروانی اسم کرد: به جرأت می توانم بگویم بیشترین ظلم در حق صنعت نفت شده است، ولی یک مورد نشان دهید که یک گلایه ای از طرف باشگاه یا مربیان و بازیکنان این تیم انجام شده باشد. ما دو گل صددرصدمان گرفته نشده است. کارشناسان تأیید کردند که پنالتی صد درصد ما گرفته نشده است، ولی پذیرفتیم که این اتفاقات بخشی از فوتبال است، همانطور که من مربی و بازیکن اشتباه می کنیم داوران هم اشتباه می نمایند، ولی این مسائل را به اسم موضوعات اصلی فوتبال مطرح نکردیم و گفتیم که باید قوی باشیم. من از همکاران عزیزم به اسم یک کوچکتر خواهش می کنم تمهیداتی را در نظر بگیریم که مردم از فوتبال لذت ببرند. صرفاً اینکه همه اش گلایه کنیم، یا بازی روانی درست کنیم، رقابت نیست. رقابت یعنی کوشش در بازی فوتبال و بعد از آن همه مسائل تمام گردد. اینکه هتک حرمت ها را کنار بگذاریم. من در اینجا از سهیل مهدی و همکارانش هم تشکر می کنم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت یادآور شد: ما دو هفته پیش با تیم فوتبال آلومینیوم اراک بازی داشتیم، از سازمان لیگ خواهش کردیم که بازی ما از ساعت 15 به ساعت 14 برگردد تا به پرواز شب برسیم، ولی موافقت نشد. همان موافقت نکردن باعث شد که ما یک روز در هتل بمانیم و هزینه زیادی انجام دهیم و با 24 ساعت تأخیر به آبادان برسیم. باشگاه های ما آن تکنولوژی ریکاوری را ندارند، بازی ها هم به فاصله پنج روز انجام می گردد و اگر یک روز را از دست بدهیم، دچار مشکل می شویم. ما بنا را بر این گذاشتیم که سازمان لیگ یکسری محدودیت داشته است و پذیرفتیم. امیدوارم که همه به هم یاری کنیم. مردم مسائل زیادی دارند و باید جهت شادی بخشی را برای طرفداران فراهم کنیم. باید یک میزان گذشت در کارمان داشته باشیم. طبیعی است که به یکسری از تیم ها با توجه به مسائلی که داشتند، نگاه ویژه ای شده است. ان شاءالله به تمام تیم ها نگاه ویژه گردد. امیدوارم شرایطی فراهم گردد که همه مان از فوتبال لذت ببریم.

وی درباره اعتراض برخی از باشگاه ها به نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: یکسری از محدودیت ها هست. ما در کشورمان شرایطی حاکم است و برای برگزاری مسابقات محدودیت داریم. برخی از شهرهای ما مسائل فرودگاهی دارند، رفت و آمد ها مشکل ساز شده و برگزاری مسابقات در فاصله پنج روز مسائلی را به وجود آورده است. امیدوارم که به این سمت و سو برویم که باشگاه ها حرفه ای شوند و اگر بتوانیم بازیکنان را خوب ریکاوری کنیم، قطعاً مسائل کمتر خواهد بود.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که چرا پورموسوی در نشست خبری شرکت نکرده است؟، اعلام نمود: مطالبی که من اسم کردم با او هماهنگ کردم. من یک روز زودتر به تهران آمدم و توانستم در نشست شرکت کنم. با توجه به زمان پرواز تیم، اگر پورموسوی در تهران بود، قطعاً در نشست خبری شرکت می کرد.

منبع: فرارو

به "اینجا فقط گلایه می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا فقط گلایه می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید