آیا وعده های پاییزی کارمانیا محقق می گردد؟

به گزارش وبلاگ نامه، وقتی قرار است برندی در کشوری فراگیر گردد، باید همه ابعادش در نظر گرفته گردد؛ به ویژه اگر آن برند در حیطه خودروسازی باشد. عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا یک شرکت خودروسازی و نمایندگی هایش بتوانند خودشان را تثبیت نمایند. یکی از این عوامل قطعاً عمل به تعهدات است. مشتری هایی که ماشینی را پیش خرید می نمایند، مطابق آنچه در قرارداد اولیه ذکر شده است، مبالغی را در زمان های مقرر می پردازند و بعد هم ماشین را تحویل می گیرند. اما اگر چنین اتفاقی نیفتد، معین است که خودروساز نتوانسته است فرایند اعتمادسازی را تکمیل کند و این یعنی از دست دادن قطعه مهمی از پازل برندسازی!

آیا وعده های پاییزی کارمانیا محقق می گردد؟

مدتی قبل، شرکت کارمانیا که از 1394 به عنوان نماینده رسمی شرکت بی وای دی چین کارش را در ایران آغاز نموده است، به خاطر اینکه نتوانست به تعهداتش در قبال مشتری هایش عمل کند، به آنها خاطرنشان کرد به جای حواله ماشین هایی که داده است، خودروی SWM به در اختیارشان قرار می دهد! این خبر تا همین جا هم تأمل برانگیز است، اما اکنون با گذشت چند ماه از آن ماجرا اعلام شده است که کارمانیا 500 دستگاه جک S5 خریده و قرار است آنها را به متقاضیانش تحویل دهد! کارمانیا از زیرمجموعه های کرمان موتور است و ترجیح داده که از محصولات خواهرخوانده خود به مشتریان منتظر تحویل دهد. شاید می شد این اتفاق زودتر صورت بگیرد.

این را هم باید اضافه کنیم که این خودروساز قبلا نام 3 خودرو سودا، کیتون و بی وای دی تانگ را به عنوان محصولی که قرار است به مشتری هایش تحویل بدهد، اعلام نموده بود؛ اما با گذشت چند ماه، این وعده هم محقق نشد و اکنون از محصول دیگری نام برده شده است. باید منتظر ماند و دید که آنها که حواله ماشین دیگری را در دست دارند، با شنیدن این خبر چه واکنشی نشان می دهند.

آگهی های خرید و فروش جک S5

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ نامه مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "آیا وعده های پاییزی کارمانیا محقق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا وعده های پاییزی کارمانیا محقق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید