اپل بی سروصدا فراوری آی مک 21.5 اینچی با پردازنده اینتل را متوقف کرد

به گزارش وبلاگ نامه، شرکت اپل بی سروصدا فراوری آی مک 21.5 اینچی مبتنی بر پردازنده اینتل را متوقف نموده که به عنوان یک سیستم رده پایین در بین مؤسسات آموزشی هواداران زیادی داشت. این یعنی مشتریان برای خرید آی مک چاره ای جز انتخاب بین مدل های 24 و 27 اینچی ندارند.

اپل بی سروصدا فراوری آی مک 21.5 اینچی با پردازنده اینتل را متوقف کرد

پس از رویداد Unleashed اپل که برای رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو برگزار گردید، فقط یک مدل آی مک 21.5 اینچی در سایت اپل قرار داشت اما حالا اپل رسما اعلام نموده که فراوری این سیستم متوقف شده و در نتیجه به وسیله سایت و اپل استورهای کشورهای مختلف فروخته نخواهد شد. البته فروشگاه های غیررسمی تا زمان اتمام موجودی می توانند به فروش آن ادامه دهند.

آی مک 21.5 اینچی از پردازنده دو هسته ای نسل هفتم Core i5 اینتل در کنار 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی Intel Iris Plus Graphics 640 بهره می برد و با قیمت 1099 دلار راهی بازار شد. اپل ماه ها قبل از آی مک 24 اینچی رونمایی کرد که از چیپست M1 استفاده می نماید و در رنگ های متنوعی راهی بازار شده است. بعلاوه ساخت آی مک 27 اینچی مبتنی بر پردازنده های اینتل همچنان ادامه دارد.

باید خاطرنشان کنیم بعد از معرفی آی مک 24 اینچی، اپل فراوری چندین مدل رده بالا از آی مک 21.5 اینچی را متوقف کرد و حالا نوبت به کنار رفتن مدل پایین رده این سیستم شده است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل بی سروصدا فراوری آی مک 21.5 اینچی با پردازنده اینتل را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بی سروصدا فراوری آی مک 21.5 اینچی با پردازنده اینتل را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید