انجام مطالعات ضوابط اختصاصی بافت تاریخی اهر به وسیله شهرداری این شهر

به گزارش وبلاگ نامه، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، انجام مطالعات ضوابط اختصاصی بافت تاریخی اهر به وسیله شهرداری این شهر صورت می گیرد.

انجام مطالعات ضوابط اختصاصی بافت تاریخی اهر به وسیله شهرداری این شهر

کمیته بافت تاریخی میراث فرهنگی استان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، اعضای کمیته و بعلاوه شهردار شهرستان اهر با موضوع آنالیز مسائل و مسائل بافت تاریخی این شهر برگزار گردید.

احمد حمزه زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در این جلسه با تأکید به اینکه حفظ همه جانبه ضوابط در بافت شهرهای تاریخی می بایست به وسیله تمامی دستگاه های ذی ربط رعایت گردد، ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان اهر از جمله 168 شهر تاریخی کشور است که دارای بافت تاریخی مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی است، لذا رعایت ضوابط بافت تاریخی به صورت کامل در این شهر الزامی است که نیازمند مشارکت همه جانبه دستگاه ها است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: همراه با رعایت ضوابط عمومی بافت های تاریخی، رعایت ضوابط اختصاصی نیز از اقدامات مهمی است که می بایست در دستور کار قرار گیرد، در این راستا مقرر شد تا مطالعات ضوابط اختصاصی به وسیله شهرداری اهر با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام گردد.

حمزه زاده گفت: سوابق ضوابط اختصاصی شهرستان اهر که پیش از این با شهرداران سابق این شهر آنالیز شده بود، به شهردار اهر ارائه شد تا با مشارکت مشاوران ذی صلاح اقدامات مطالعات را شروع نمایند.

منبع: همگردی

به "انجام مطالعات ضوابط اختصاصی بافت تاریخی اهر به وسیله شهرداری این شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام مطالعات ضوابط اختصاصی بافت تاریخی اهر به وسیله شهرداری این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید