اسکوئر انیکس: استودیوی اشتباهی برای ساخت بازی اونجرز انتخاب کردیم

به گزارش وبلاگ نامه، بازی اونجرز سال گذشته قبل از انتشار هیجان زیادی بین هواداران ایجاد نموده بود. نه تنها یک بازی با یک بودجه کلان از یک ناشر بزرگ بود، بلکه یک جفت استودیوی قوی با نام های کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال پشت ساخت آن بودند. این بازی که بر اساس یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین سر ی های دنیا ساخته شده بود، در نهایت نتوانست آن گونه که انتظار می رفت بدرخشد. در حالی که بازی همچنان از پشتیبانی مداوم برخوردار است، طبق گزارش ها، ضررهای اقتصادی زیادی را برای اسکوئر انیکس به همراه داشته است. به تازگی رییس این کمپانی علت این اتفاق را بیان نموده است.

اسکوئر انیکس: استودیوی اشتباهی برای ساخت بازی اونجرز انتخاب کردیم

یوسوکه ماتسودا، رییس کمپانی اسکوئر انیکس در گزارش سالانه شرکت خطاب به سهامداران درباره اشتباهات این پروژه صحبت کرد. او به مدل GaaS (بازی ها به عنوان سرویس مانند فورتنایت) و عدم تطابق آن با استودیوهای سازنده بازی اشاره نمود زیرا کریستال داینامیکس به عنوان توسعه دهنده اصلی و ایدوس مونترال به عنوان استودیوی پشتیبان پروژه، هرگز در گذشته روی یک محصول GaaS کار نکرده بودند. او بیان کرد این مدل بازی هنوز هم می تواند مؤثر باشد، اما کلید موفقیت، تطبیق استودیوها با نقاط قوت آن ها در آینده خواهد بود. کریستال داینامیکس، سازنده بازی اونجرز، بیشتر با سری بازی های تک نفره توم ریدر شناخته شده و پروژه بعدی آن ها پرفکت دارک است که با همکاری ایکس باکس ساخته می گردد.

  • بازی Perfect Dark مایکروسافت با همکاری سازندگان توم ریدر ساخته خواهد شد

در ادامه صحبت های ماتسودا آمده است:

جالب است که بدانید در مصاحبه ای در سال 2019، ماتسودا شرح داد که چرا فکر می نماید کریستال داینامیکس بازی اونجرز مناسب است. او گفت:

عملکرد بازی اونجرز تا حدی به علت مسائل فنی موجود در زمان عرضه آسیب دید. علاوه بر این مسائل، کمبود محتوای پس از عرضه، از جمله تأخیر در بسته های الحاقی برنامه ریزی شده و نسخه های نسل نهم بازی، به کاهش تعداد بازیکنان یاری کرد. با وجود کوشش های مداوم برای بهبود شرایط بازی، این اثر هنوز از مسائل بزرگی رنج می برد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسکوئر انیکس: استودیوی اشتباهی برای ساخت بازی اونجرز انتخاب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوئر انیکس: استودیوی اشتباهی برای ساخت بازی اونجرز انتخاب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید