راهنمای سفر

سفر به مسکو ، راهنمای سفر به مرکز روسیه

این شهر برای شکم گردی رستوران­ های فراوانی دارد. می توانید در رستوران های قدیمی شهر هم غذا بخورید و هم تاریخ روسیه را کشف کنید. مسکو سیستم حمل و نقل فوق العاده ای دارد که کمک می کند شهر را راحت بگردید. خبرنگاران برای تان راهنمای سفر به مسکو را آماده کرده...

12 مرداد 1401

برترین هتل های کیش با ساحل اختصاصی

در این نوشته برترین #هتل های #کیش با ساحل اختصاصی را معرفی می کنیم.

25 خرداد 1401

بهترین ساحل های رایگان دبی

دبی شهری پرتکاپو است که سنت و مدرنیته را در کنار هم دارد. این شهر، ساحل های زیادی دارد که می توان تفریحات آبی مهیج و مفرحی را حتی به طور رایگان در آن ها تجربه کرد.

11 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به لیختن اشتاین

راهنمای سفر به لیختن اشتاینلیختن اشتاین، کشوری است کوچک در قلب قاره اروپا که یکی از کشورهایی است که بالاترین سطح زندگی را دارد و از نظر منابع و منظره ها طبیعی، از سرسبزترین کشورهای قاره اروپا است. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با راهنمای سفر به...

1 اردیبهشت 1401

گوگل با معرفی تراول ترندز، امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم کرد

گوگل علاوه بر ابزارهای مختلفی که به صنعت گردشگری معرفی نموده است، ابزار جدیدی به نام تراول ترندز دارد که امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم می نماید.

23 فروردین 1401

با برترین رستوران های سنتی بالی آشنا شوید

بالی، مقصد گردشگری محبوب و پرطرفدار کشور اندونزی، یکی از برترین مقاصد گردشگری غذایی نیز به شمار می آید که با غذاهایی لذیذ و وسوسه کننده در انتظار شما است.

16 اسفند 1400

خبرنگاران 9 اثر ناملموس ایلام در فهرست آثار ملی ثبت شد

ایلام - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: سال گذشته 9 اثر ناملموس استان در جلسه شورای سیاست گذاری ثبت آثار وزارت میراث فرهنگیدر فهرست آثار ملی ناملموس نهاده شد.

29 اردیبهشت 1400

راهنمای سفر به استانبول با هواپیما

استانبول با جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان و بی نظیر از محبوب ترین شهرهای جهان برای گردشگران است. اگر شما هم قصد سفر هوایی به استانبول را دارید، بد نیست درباره این شهر کمی اطلاعات داشته باشید.

12 خرداد 1399

قبرس شمالی، مروارید دریای مدیترانه

جمهوری قبرس کشوری جزیره ای است در شرق دریای مدیترانه که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم می گردد که در آن هر دو زبان ترکی و یونانی رسمی هستند. یونانی ها ارتودوکس و ترک ها مسلمان هستند. این جزیره از شمال با ترکیه، از...

22 دی 1398

شاهزاده افغان در بسطام چه می نماید؟!

شاید برای شما هم جالب باشد که شاهزاده ای افغان که همزمان با دوره حکومت ناصرالدین شاه، مدتی حاکم کابل بوده و از مدعیان حکومت افغانستان به شمار می رفته در بسطام و کنار آرامگاه بایزید بسطامی دفن شده است.

11 آذر 1398