مصالح ساختمانی

عکس ، این خودرو بزرگترین شاسی بلند دنیا است

گجت نیوز نوشت: دابیان، بزرگترین شاسی بلند دنیا با 10 چرخ و طراحی عجیب و غریب است که به یک شیخ اماراتی تعلق دارد. در ادامه این اس یو وی را معرفی می کنیم.

30 مهر 1401

پوسته ای انسانی با 2 میلیون سال قدمت!

قدیمی ترین پوست کشف شده انسان در دنیابرای بشر امروزی کشف هر تکه ای که نشانگر از میلیون ها سال زندگی نوع اجداد انسانی خود باشد، جالب است. دانشمندان سال های سال وقت می گذارند تا این نشانه ها را کشف و سپس مورد آنالیز قرار دهند تا از هر کدی که از آن ها قابل...

21 اردیبهشت 1401

عمارت کلاه فرنگی ماکو یکی از بناهای ارزشمند در آذربایجان غربی است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، عمارت کلاه فرنگی ماکو یکی از بناهای ارزشمند در آذربایجان غربی است.

5 اسفند 1400

خاک خوری در بچه ها

بهتر است ابتدا خاک خوری (پیکا) را تعریف کنیم و سپس به عوارض آن بپردازیم. به طور کلی، پیکا عبارت است از خوردن مواد غیر خوراکی نظیر خاک، گچ، مُهر، پلاستیک، کاغذ، پارچه، نخ، مو، شن، ماسه و مداد.

30 مهر 1400

8 میلیون تن محصول در بورس کالا دادو ستد شد

تهران (پانا) - در شهریور 1400 بیش از 8 میلیون تن محصول در بورس کالا داد و ستد شد.

13 مهر 1400

بردسیر، شهری به وسعت تاریخ و طبیعت

شهرستان بردسیر در فاصلهٔ 61 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان واقع شده است و به لحاظ سابقه باستانی از شهرهای معروف ایران به تعداد می رود. این شهرستان جاذبه های تاریخی و طبیعی کم نظیری را در دل خود جای داده است.

6 مرداد 1400

مقام روس آمریکا را به شروع جنگ سرد متهم کرد

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین آمریکا را به شروع جنگ سرد در سطح جهانی متهم کرد.

22 بهمن 1399

جزئیات حریق در گاراژ قطعات اسقاطی خودرو در جاده خاوران

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در یک گاراژ قطعات اسقاطی خودرو در جاده خاوران خبر داد.

18 بهمن 1399

سهم 40 درصدی پارس جنوبی در فراوری بنزین کشور

به گفته مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در حالی ظرفیت فراوری گاز ایران از پارس جنوبی در هفت سال گذشته 2.5 برابر شده که بخشی از میعانات گازی به عنوان خوراک به پالایشگاه ستاره خلیج فارس ارسال و 40 درصد بنزین مورد احتیاج کشور از حوزه پارس جنوبی تأمین می گردد.

26 آذر 1399

نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ماگومدرسول ادریس اف، آزادکار روس که مدال نقره وزن 61 کیلوگرم رقابت های جهانی 2019 قزاقستان را در کارنامه خود دارد، چندی پیش به دلیل تصادف رانندگی از ناحیه دست مصدوم شد و دست خود را گچ گرفت، اما در ادامه...

10 تیر 1399