کوبا: به مقاومت در برابر فشارهای آمریکا ادامه می دهیم

به گزارش وبلاگ نامه، وزیر خارجه کوبا با انتقاد مجدد از سیاست های تجاوزکارانه آمریکا، بر ایستادگی دولت و مردم این کشور برابر فشارهای مختلف دولت آمریکا تاکید کرد.

کوبا: به مقاومت در برابر فشارهای آمریکا ادامه می دهیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نامه، وزیر خارجه کوبا با انتقاد از سیاست های خصمانه آمریکا علیه کشورش گفت که افزایش محاصره مالی، محور اصلی سیاست های تجاوزکارانه ایالات متحده در قبال کوباست.

به نوشته خبرگزاری پرنسا لاتینا برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا دوشنبه در حساب توییتری خود نوشت که این اقدامات یکجانبه آمریکا علیه کوبا از 60 سال پیش به این سو به طور عمدی و با هدف آسیب رساندن به زندگی روزمره کوبایی ها اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، کوبا از جمله کشورهایی است که به دلیل اتخاذ مواضع ضد امپریالیستی، همواره با اعمال فشار و تهدید از سوی دولت های آمریکا روبرو شده است. رئیس جمهور کوبا نیز چندی قبل با انتقاد از تحریم های آمریکا علیه مردم کشورش گفت که تحت فشار و تهدید تن به مذاکره با دونالد ترامپ نمی دهد.

میگل دیاز کانل رئیس جمهور کوبا در این زمینه گفت که هاوانا سیاست های تجاوزکارانه دولت آمریکا علیه خود را نمی پذیرد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته پرنسا لاتینا، وزیر خارجه کوبا در توییت روز دوشنبه خود ضمن اشاره به افزایش فشار های مالی ایالات متحده علیه مردم کشورش، بر تداوم مقاومت دولت و مردم کوبا برابر اقدامات آمریکا اشاره کرد و نوشت، ما کوبایی ها مقاومت را ادامه می دهیم.

محاصره مالی آمریکا علیه کوبا از آوریل (فروردین) 2018 تا مارس (اسفند) 2019، موجب وارد آمدن خسارت مالی هنگفتی بر این کشور شده است.

وزارت خارجه کوبا نیز چندی قبل گفت که اقدامات کاخ سفید علیه صلح و امنیت جهان بوده و موجب برهم زدن توازن مالی جهان می شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "کوبا: به مقاومت در برابر فشارهای آمریکا ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوبا: به مقاومت در برابر فشارهای آمریکا ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید