کانسپت جدید اپل واچ 6 طراحی بدون حاشیه و چشم نواز آن را به تصویر می کشد

به گزارش وبلاگ نامه، با توجه به شایعات، اپل واچ 6 قرار است از نظر ظاهری شباهت زیادی با نسل فعلی داشته باشد اما کانسپت جدید این ساعت که توسط ConceptsiPhone طراحی شده نشان می دهد با کمی خلاقیت، مهندسین اپل می توانند محصولی حیرت انگیز و فوق العاده زیبا خلق کنند.

کانسپت جدید اپل واچ 6 طراحی بدون حاشیه و چشم نواز آن را به تصویر می کشد

تغییری که انتظار داریم در اپل واچ 6 ببینیم، تنها مربوط به حذف حواشی نمایشگر آن است. حواشی نه چندان زیبایی که اکنون شرکت های سازنده گوشی های هوشمند نیز به دنبال راهی برای حذف آن هستند و تا حدودی نیز پیروز عمل کردند. آنچه که در تصویر مشاهده می کنیم شدنی است چون تفاوت چندانی با طراحی اپل واچ 5 ندارد اما به نظر می رسد اگر اپل چنین تغییری را روی طراحی ساعت هوشمند خود اعمال کند، هزینه تمام شده آن ممکن است به طرز عجیبی افزایش پیدا کند.

اپل می تواند نمایشگر گجت هوشمند خود را کمی به سمت بدنه خم کند و بدین ترتیب تمامی حواشی آن نیز از بین خواهد رفت. بدین صورت نه فقط به خاطر حذف حواشی بلکه ظاهر کلی ساعت نیز به دلیل خمیدگی نمایشگر بسیار زیباتر از قبل خواهد شد. اگر میزان این خمیدگی به قدری باشد که فقط حواشی از بین برود، اپل حتی می تواند بزل چرخان را هم روی فریم نصب کند و هیچگونه مزاحمتی برای آن ایجاد نخواهد شد.

اپل واچ 6 احتمالا می تواند از غرق شدن شما جلوگیری کند

با نگاهی به تصویر بالا به خوبی می توان شباهت این محصول را به گوشی های هوشمندی که برای حذف حواشی، نمایشگر آن ها خمیده طراحی می شود مشاهده کرد. اکنون گوشی ها، تلویزیون و حتی لپ تاپ ها و تبلت ها نیز به سمت همین طراحی ها حرکت کرده اند و خب چه محصولی بهتر از اپل واچ که در نسل بعد آن شاهد چنین تغییراتی باشیم؟

علاوه بر این طراحی بدون حاشیه، کانسپت بالا هیچ تغییر عمده دیگری را به نسبت زبان طراحی آشنای اپل نشان نمی دهد. هنوز هم همان شکل خاص بدنه را شاهد هستیم با نمایشگر مربعی شکل با بزل چرخان که حتی محل تعبیه آن نیز همان نقطه همیشگی است. بنابراین اپل اصلا کار سختی برای تولید چنین محصولی در پیش ندارد اما باید دید آیا چنین کاری را انجام می دهد یا خیر.

9 مورد از کاربردی ترین و بهترین برنامه های اپل واچ که باید از آن ها استفاده کنید

اپل واچ هنوز هم محصول فوق العاده زیبایی است و رابط کاربری آن هم به خوبی با همان نمایشگر مربعی شکل کوچک سازگاری دارد. در کانسپت های اخیر دیدیم که اپل واچ با نمایشگر دایره ای شکل هم چقدر می تواند زیبا و جذاب باشد اما خب تغییر گسترده ای مثل این بعید به نظر می رسد اتفاق بیفتد. چون اپل باید در این صورت سیستم عامل WatchOS را مجددا برنامه نویسی کرده تا برای نمایشگر دایره ای آن را بهینه کند و خب این موضوع مدت زمان زیادی را می طلبد.

اپل تا اینجای کار کمی در رابطه با افشای جزئیات اپل واچ 6 مقاومت کرده و لذا برای فهمیدن خبرهای پیرامون این محصول باید به شایعات اکتفا کنیم که با توجه به آن ها، بیشتر تغییراتی که احتمالا این شرکت در ساعت بعدی خود اعمال می کند، درونی است. مثلا پردازنده قوی تر، قابلیت های بیشتر مثل سنجش سطح اکسیژن خون، ردیاب خواب پیشرفته، قابلیت تشخیص استرس و بسیاری موارد دیگر که فقط جنبه کاربردی دارند و نه ظاهری.

5 مورد از قابلیت های بسیار مهم و کاربردی اپل واچ 6 لو رفت

همچنین گفته می شود محصول جدید قرار است به نمایشگری با فناوری MicroLED مجهز شود که باعث کاهش چشمگیر ضخامت و مصرف باتری می شود. اما خب شایعات مختلف حاکی از آن است اپل چنین نمایشگری را حداقل تا زمان اپل واچ 7 درون ساعت خود بکار نمی برد.

در رابطه با زمان عرضه اپل واچ 6 چیزی نمی دانیم اما اینکه آن ها با آیفون 12 راهی بازار می شوند تقریبا قطعی است. به خاطر شیوع ویروس کرونا، زمان معرفی محصولات جدید اپل بارها و بارها تغییر کرد و برخی ها حتی ادعا می کردند این شرکت امسال هیچ محصول جدیدی را راهی بازار نمی کند. اما ظاهرا فقط قرار است یک ماه این تاریخ جا به جا شده و از سپتامبر به اکتبر موکول شود.

سپتامبر ماهی است که اپل در آن از آیفون ها و ساعت جدید خود رونمایی می کند بنابراین اگر گوشی ها قرار است در آن تاریخ معرفی و راهی بازار شوند، برای ساعت ها نیز تاریخ مشابهی را باید انتظار داشته باشیم. در خاتمه می توانید ویدئوی زیبای کانسپت اپل واچ 6 را تماشا کنید.

افزایش فروش ساعت های هوشمند؛ اپل واچ همچنان در صدر

منبع: tomsguide

منبع: دیجیکالا مگ

به "کانسپت جدید اپل واچ 6 طراحی بدون حاشیه و چشم نواز آن را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانسپت جدید اپل واچ 6 طراحی بدون حاشیه و چشم نواز آن را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید