کاظمی: سیکسرز تیم من است و می خواهم توانایی هایم را نشان دهم

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران: ارسلان کاظمی امروز (یک شنبه) پس از سفری طولانی و خسته کننده به ووهان چین رسید تا به اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان در این کشور ملحق گردد.

کاظمی: سیکسرز تیم من است و می خواهم توانایی هایم را نشان دهم

به گزارش وبلاگ نامه، تمرینات تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز در لیگ تابستانی و در چند روز گذشته شاهد حضور چهره ای آشنا بود. ارسلان کاظمی، بازیکن ایرانی فیلادلفیا در 5 بازی برای تیمش در اورلاندو به میدان رفت. او که با تیم ملی ایران تمرین می کرد برای شرکت در اردوی سیکسرز از فدراسیون بسکتبال ایران مرخصی گرفت تا در اولین فرصت دوباره به تیم ملی ایران در مسابقات کاپ آسیا در ووهان چین ملحق گردد.

او می گوید: سیکسرز تیم من است. من می خواهم به آنها ثابت کنم که دوست دارم سال جاری به این تیم ملحق شوم و توانایی هایم را به آنها نشان دهم.

تنها بازیکن ایرانی تاریخ درفت لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA Draft) سال گذشته را در پتروشیمی بندرامام گذراند و با میانگین 1، 13 امتیاز، 1، 11 ریباند و 2، 2 توپ ربایی در 19 بازی و قهرمانی در لیگ برتر ایران، کارش را انتها داد.

او در خصوص لیگ ایران می گوید: سطح این لیگ واقعا خوب است. خیلی ها فکر نمی نمایند که لیگ برتر تا این حد قدرتمند باشد. من مطمئن هستم که لیگ ایران، قوی ترین لیگ منطقه است و تجربیات زیادی از بازی در آن کسب کردم.

کاظمی اعلام نموده بود تا روز آدینه در اورلاندو می ماند و سپس برای شرکت در کاپ آسیا راهی چین می گردد. به گزارش وبلاگ نامه او صبح امروز پس از سفری طولانی و خسته نماینده به ووهان رسید تا در بازی امروز تیم ملی مقابل اندونزی حاضر گردد. البته کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفته که قصد ندارد دقایق زیادی از او استفاده کند.

منبع: تسنیم

به "کاظمی: سیکسرز تیم من است و می خواهم توانایی هایم را نشان دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: سیکسرز تیم من است و می خواهم توانایی هایم را نشان دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید