واشنگتن به حمایت از تایوان و مقابله با تاثیر بدخیم چین متعهد است!

به گزارش وبلاگ نامه به نقل از اسوشیتدپرس، یک مقام ارشد دولت آمریکا طی سخنانی گفت که ایالات متحده به منظور مقابله با آنچه وی، تأثیرات بدخیم چین خواند، روابط خود را با تایوان تعمیق خواهد نمود.

واشنگتن به حمایت از تایوان و مقابله با تاثیر بدخیم چین متعهد است!

بر اساس این گزارش، سندرا اودکریک مدیر تازه مؤسسه آمریکایی تایوان که این سخنان را در جریان برگزاری یک کنفرانس خبری مطرح می کرد، مدعی شد که واشنگتن عمیقاً در قبال تایوان متعهد بوده و به شکلی فعالانه در پی توسعه حوزه های تازه همکاری میان دو طرف، از جمله امنیت سایبری و زنجیره تأمین کالا است.

نماینده آمریکا در امور تایوان بعلاوه تاکید نمود: ارزش شراکت و حمایت از تایوان (برای ما) بسیار زیاد است. ما به تعمیق روابط خود با تایوان متعهد هستیم.

وی در ادامه سخنان خود در مورد چین گفت: ما به پیشبرد اهداف جهانی و منطقه ای دولت بایدن، از جمله مقابله با نفوذ بدخیم چین، بهبود اثرات مخرب ناشی از همه گیری کرونا و مقابله با تهدیدات تغییرات آب و هوایی ادامه خواهیم داد.

اودکریک بعلاوه از حمایت واشنگتن از تایوان در بخش توسعه مناسبات بین المللی این جزیره خودمختار متعلق به چین خبر داده و البته توضیحی در مورد جزئیات برنامه احتمالی آمریکا در این خصوص ارائه نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واشنگتن به حمایت از تایوان و مقابله با تاثیر بدخیم چین متعهد است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن به حمایت از تایوان و مقابله با تاثیر بدخیم چین متعهد است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید