واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد

به گزارش وبلاگ نامه، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد اطلاع داد و گفت: رقمی که از سوی دولت برای بازنشستگان سایر سطوح در نظر گرفته شده است مورد انتقاد ما قرار گرفته است.

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد

به گزارش تسنیم، علی دهقان کیا با اشاره به شروع پرداخت حقوق بازنشستگان مربوط به خردادماه، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان بر مبنای حروف الفبا شروع شده شده است و این فرایند تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد، توضیح داد: همانطور که وزیر رفاه و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام نموده است حقوق بازنشستگان از خرداد ماه افزایش پیدا خواهد نمود و بر همین اساس از 25 ما به التفاوت افزیاش حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان واریز می گردد و در ماه های تیر و مرداد نیز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه های فروردین و اردیبهشت ماه واریز می گردد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر افزایش 57 درصدی افزایش پیدا خواهد نمود و این در حالی است که پیش از این قرار بود حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز بر اساس مصوبه شورای عالی کار 38 درصد افزایش پیدا کند که متاسفانه این رقم به 10 درصد کاهش پیدا نموده است و مورد نقد و انتقاد بازنشستگان واقع شده است.

دهقان کیا اضافه نمود: ما همچنان تاکید بر اجرای مصوبه شورای عالی کار جهت افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر و سایر سطوح هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار و افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح، قرار است فردا جلسه ای با حضور روسای 31 کانون بازنشستگی برگزار و در مورد عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار به افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تصمیم گیری گردد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: بعلاوه قرار است طی روز های آینده جلسه ای را با کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار کنیم چرا که ما همچنان نسبت به عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار منتقد هستیم.

منبع: فرارو

به "واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از 25 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید