عکس، اسدالله یکتا و خانواده اش

به گزارش وبلاگ نامه، اسدالله یکتا در سال های ابتدایی فعالیت اش یکی از بازیگران پر کار بود، اما رفته رفته کم کار شد و همین موضوع زندگی او را دگرگون کرد و بعد از یک ورشکستی زندگی در تهران رها کرد و چند سالی است که در ورامین سکونت دارد.

عکس، اسدالله یکتا و خانواده اش

وبلاگ نامه | اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 آذر ماه سال 1326 در سه راه سیروس تهران به جهان آمد. طبق گفته خودش، عشق و علاقه به جهانی هنر او را از مغازه زرگری تا جهانی تئاتر کشاند و اسدالله یکتا را پای بند کرد.

این بازیگر پیشکسوت جهانی هنر در سال های ابتدایی فعالیتش یکی از بازیگران پر کار بود، اما رفته رفته کم کار شد و همین موضوع زندگی او را دگرگون کرد و بعد از یک ورشکستی زندگی در تهران رها کرد و چند سالی است که در ورامین سکونت دارد.

اسدالله یکتا در سال 1357 با همسرش کبری گرجی ازدواج کرد، مراسم این زوج در حالی که حکومت نظامی بود، اما با مجوزی که گرفتند توانستند برگزار کنند. حاصل زندگی مشترک اسدالله یکتا و همسرش چهار پسر به نام های اکبر، احمد، امیر و محمد است.

او در بیش از چهل فیلم قبل از انقلاب و در بیش از 50 اثر سینمایی، تلویزیونی و نمایش خانگی بعد از انقلاب به ایفای نقش پرداخته است. از جمله آن ها می توان به مستوران، ستایش 3، چند می گیری گریه کنی، کنسرت روی آب، ماه تی تی، خفگی، دارکوب، دخمه، چهار راه استانبول و سامورایی در برلین اشاره کرد.

منبع: فرادید

به "عکس، اسدالله یکتا و خانواده اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، اسدالله یکتا و خانواده اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید