سامانه اجاره قایق کیش

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران: اجاره قایق کیش از مهیج ترین و مجذوب کننده ترین تفریحات دریایی در این جزیره است. امکان برگزاری مراسم های جشن عروسی، تولد، سالگرد و.. در قایق های تفریحی وجود دارد.

سامانه اجاره قایق کیش

امروزه جزیره زیبای کیش، یکی از توریستی ترین منطقه ها کشور به شمار می رود که امکانات سرگرمیی بی نظیری را در خود جای داده است. سرگرمیات آبی و هوایی، ورزش های مختلف، رستوران ها، دیدنی های زیبا و مجذوب نماینده و.. تنها گوشه ای از سرگرمیات این جزیره به شمار می روند. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در جزیره زیبای کیش سپری کنید، نباید از انواع سرگرمیات دریایی این جزیره غافل شوید.

اجاره قایق کیش و قایق سواری، یکی از مجذوب نماینده ترین، مهیج ترین و به یاد ماندنی ترین سرگرمیات دریایی در جزیره کیش به شمار می رود که نباید آن را از دست بدهید. گذراندن اوقاتی فراموش نشدنی روی آب های نیلگون خلیج فارس در سکوت و آرامش دریا، هرگز از یاد شما نخواهد رفت. البته اجاره قایق کیش تنها برای لذت بردن از سکوت و آرامش حاکم بر دریا انجام نمی گردد. دلایل زیادی برای اجاره قایق خصوصی در کیش وجود دارد.

یکی از مهمترین دلایل اجاره قایق کیش که مدتی است محبوبیت زیادی پیدا نموده است، برگذاری مراسم ها، جشن تولدها و جشن های عروسی می باشد. اما قایق های سرگرمیی چه امکاناتی دارند؟ چطور می توان اقدام به اجاره یات در کیش کرد؟

در ادامه این مقاله، ضمن معرفی تعدادی از محبوب ترین قایق های سرگرمیی در کیش و آنالیز امکانات آنها، معتبرترین سامانه رزرو و اجاره قایق کیش را معرفی خواهیم کرد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

اجاره قایق خصوصی در کیش

انواع قایق خصوصی در کیش

در سال های اخیر، تعداد قایق های سرگرمیی در کیش افزایش چشمگیری داشته است. به همین علت می توان گفت برای اجاره قایق کیش، گزینه های زیادی پیش روی شما قرار گرفته است. به طوری که با آنالیز ویژگی ها و امکانات انواع قایق خصوصی در کیش، می توانید قایقی که بیشتر از همه مناسب شماست را برای یک گشت و گذار کوتاه یا حتی طولانی روی آب های نیلی رنگ خلیج فارس انتخاب کنید. در ادامه، بعضی از برترین و محبوب ترین قایق های سرگرمیی در کیش را معرفی خواهیم کرد:

- بعضی از برترین گزینه های اجاره قایق کیش که فاقد محدودیت سنی بوده و 7 نفر ظرفیت دارند:

شناور فرانسوی Cap Camarat

شناور اماراتی Carthage 640

شناور ترکیه ای Badili

شناور آمریکایی Stingray 195ls

- چند مورد از گزینه های اجاره قایق کیش که فاقد محدودیت سنی بوده و 8 نفر ظرفیت دارند:

شناور اماراتی Gulf Craft

شناور آمریکایی Rega

شناور فرانسوی Leader 8

شناور فرانسوی Cap Camarat 8.5

- دو نمونه از گزینه های اجاره قایق خصوصی در کیش که فاقد محدودیت سنی بوده و 6 نفر ظرفیت دارند:

شناور فرانسوی Cap Camarat 6.5

شناور فرانسوی Merry Fisher

- شناور ایتالیایی Azimut: این قایق سرگرمیی یکی از برترین گزینه های اجاره قایق کیش برای خانواده های پرجمعیت به شمار می رود. ظرفیت این قایق، 14 نفر است و محدودیت سنی هم ندارد.

- شناور آمریکایی Stin Gray: ظرفیت این قایق سرگرمیی، 5 نفر بوده و مانند دیگر قایق های سرگرمیی، محدودیت سنی ندارد.

امکانات اجاره قایق خصوصی در کیش

امکان اجاره یات در کیش به صورت ساعتی، روزانه و یا حتی ماهانه وجود دارد. با اجاره قایق خصوصی در کیش، به امکانات مختلفی دسترسی پیدا خواهید کرد. قایق های خصوصی از امکانات مختلفی برخوردارند که تجربه گشت و گذار دریایی را برای شما لذت بخش تر می نمایند. از جمله امکاناتی که با اجاره یات در کیش در اختیار شما قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- اتاق خواب

- آشپزخانه

- سرویس بهداشتی شامل حمام و دستشویی

- سالن مبلمان

- سایبان

در اغلب قایق های خصوصی، امکان حمام آفتاب روی عرشه کشتی برای شما وجود خواهد داشت. در بسیاری از موارد، با اجاره یات در کیش می توانید از امکانات دیگری مانند ماهیگیری یا شنا هم بهره مند شوید. به طوری که در قسمت مشخصی از قایق های خصوصی، سکوی شیرجه ای برای شنا تعبیه شده است. بهره گیری از ناخدای با تجربه و حرفه ای برای راهنمایی کردن قایق خصوصی، از دیگر امکانات این قایق ها محسوب می گردد که سفری ایمن و مطمئن را برای شما رقم می زند.

امکانات قایق های خصوصی در کیش

اجاره یات در کیش برای برگزاری جشن ها

امکان اجاره یات در کیش برای برگزاری مهمانی های مختلف، تولد، جشن عروسی، سالگرد یا سوپرایز وجود دارد. برگزاری جشن ها و مراسم های شما در یک قایق سرگرمیی لوکس که روی آب های خلیج فارس شناور است، تجربه بی نظیری برای شما و خانواده تان خواهد بود. در کنار این ویژگی ها، شما با اجاره قایق خصوصی در کیش، می توانید از امکانات فوق العاده دیگری مثل تهیه وعده غذایی، امکان انجام دادن تزئینات و گل آرایی، شمع آرایی، میوه آرایی، تزئینات با بادکنک و بعلاوه تهیه میان وعده هم بهره مند شوید.

بسیاری از افراد برای برگزاری مراسمات و مهمانی های خود و فیلمبرداری و تهیه کلیپ، اقدام به اجاره یات در کیش می نمایند. یکی دیگر از مهمترین امکاناتی که در بیشتر قایق های خصوصی و یات های کیش وجود دارد، سیستم پخش موزیک در قسمت های مختلف قایق است. این قابلیت، برای برگزاری یک جشن باشکوه و پر از شور و هیجان به شما یاری خواهد نمود.

سامانه اجاره قایق کیش

برترین مرجع اجاره قایق خصوصی در کیش

این روزها انواع سرگرمیات دریایی از جمله قایق سواری از محبوبیت زیادی بین گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می نمایند برخوردار است. همین مسئله باعث شده است شرکت های متعددی در زمینه اجاره قایق خصوصی در کیش فعالیت نمایند. یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت هایی که در زمینه اجاره قایق کیش، اجاره یات در کیش و اجاره قایق خصوصی در کیش فعالیت میکند، سامانه کیش تک است.

اگر مایلید سرگرمیات آبی و غیرآبی فوق العاده مجذوب نماینده و به یاد ماندنی را در جزیره کیش تجربه کنید، می توانید سری به سایت کیش تک بزنید و سرگرمی مورد نظر خود را به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین رزرو نمایید. از مهمترین ویژگی های سامانه کیش تک، تخفیفات گسترده ای است که برای سرگرمیات مختلف آبی از جمله اجاره قایق کیش و بعلاوه دیگر سرگرمیات غیر آبی در نظر میگیرد. نکته قابل توجه در خصوص تخفیفات کیش تک، این است که در تمام طول سال وجود دارند و تنها مختص به ایام تعطیلات نیستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "سامانه اجاره قایق کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه اجاره قایق کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید