خبرنگاران سند گردشگری آذربایجان غربی تدوین می گردد

به گزارش وبلاگ نامه، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گفت: طبق این مصوبه، سند گردشگری استان تدوین می گردد.

خبرنگاران سند گردشگری آذربایجان غربی تدوین می گردد

سیدمحسن حمزه لو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نامه اضافه کرد: با توجه به این که دستیابی به چشم انداز و اهداف توسعه صنعت گردشگری استان، نیازمند تهیه سند جامع و تعریف دقیق برنامه های عملیاتی در کوتاه مدت و بلندمدت است، بنابراین آنالیز درخواست ضرورت تهیه سند گردشگری استان در دستور کار نهاده شد و پس از گفتگو با کلیات درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین با درخواست تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد موافقت شد.

وی اعلام کرد: توسعه اصولی با توجه به شرایط فرهنگی، مالی، اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین طرح هادی شهر گوگ تپه دنبال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیگیری و نظارت بر واگذاری اراضی به سرمایه گذاران و فراوری کنندگان برای اجرای طرح های فراوریی و صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه بود.

به گزارش وبلاگ نامه، مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای تحقق جهش فراوری، حمایت از طرح های سرمایه گذاری را سرلوحه کار قرار داده و کوشش می گردد تا فرایند راه اندازی طرح ها تسهیل و تسریع یابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سند گردشگری آذربایجان غربی تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سند گردشگری آذربایجان غربی تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید