ترکیه: انتظار حمایت عملی از آمریکا داریم

به گزارش وبلاگ نامه، فارس نوشت: ریاست جمهوری ترکیه بیان کرد که اردوغان به ترامپ خواهد گفت که حمایت شفاهی از آنکارا کافی نبوده و ترکیه انتظار حمایت عملی از آمریکا دارد.

ترکیه: انتظار حمایت عملی از آمریکا داریم

ریاست جموری ترکیه اظهار داشت که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ابلاغ خواهد نمود که حمایت شفاهی از ترکیه کافی نبوده و آنکارا انتظار حمایت عملی از آمریکا دارد.

ریاست جمهوری ترکیه در ادامه بیانیه خود اضافه نمود: اردوغان به پوتین اظهار داشت که تمامی عناصر ارتش سوریه به اهدافی مشروع برای ترکیه تبدیل شده و آنها را هدف قرار خواهد داد.

دیروز پنجشنبه در حملات هوایی سوریه و روسیه به مواضع تروریست ها، بیش از 30 نفر از نظامیان ارتش ترکیه کشته شده اند و این مسئله باعث خشم مقامات ترکیه شده است. روسیه می گوید حضور نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بر اساس هماهنگی نباید اتفاق می افتاد و شماری از نیروهای ترکیه با گروه های مسلح و تروریستی مانند جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) همراه بودند که هدف قرار گرفته اند.

بنا به گزارش شبکه تی.آر.تی، دفتر ریاست جمهوری ترکیه همچنین گفته است که اردوغان امروز (آدینه) قرار است با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ و امانوئل ماکرون، رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در مورد اوضاع ادلب سوریه گفت وگو خواهد نمود.

ترکیه به عنوان عضوی از پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) انتظار دارد اعضای این ائتلاف از او در قضیه ادلب حمایت کند با این حال، یاری های این اعضا به ویژه آمریکا عملی نبوده و تنها محدود به اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی بوده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "ترکیه: انتظار حمایت عملی از آمریکا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه: انتظار حمایت عملی از آمریکا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید